Contact center dla MSP od NextiraOne Polska

NextiraOne Polska we współpracy z Genesys opracowała oprogramowanie contact center skierowane przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorstw.

Pakiet, bazujący na rozwiązaniach Genesys, nosi nazwę NextiraOne SIP Interactive Platform! i został zbudowany przez ekspertów NextiraOne Polska specjalnie na potrzeby polskiego rynku MSP. Oprogramowanie zostało dopasowane do lokalnej specyfiki.

Jak twierdzi NextiraOne Polska, wdrożenie systemu wielokanałowej obsługi klienta może trwać kilka dni. Krótki czas instalacji jest wynikiem zastosowania protokołu SIP, który eliminuje konieczność wydatków na rozbudowane systemy telefoniczne (PBX). Pakiet zawiera niezbędny sprzęt i oprogramowanie Contact Center wraz z aplikacją biznesową konsultanta. NextiraOne SIP! pozwala na budowę contact center od pięciu stanowisk agentów.

Aplikacja oferuje funkcje znane z "dużych" systemów dla contact center m.in. routing umożliwiający kierowanie klienta do dedykowanego konsultanta, co poprawia jakość obsługi oraz system dystrybucji połączeń telefonicznych, poczty elektronicznej, SMSów, komunikatorów internetowych, połączeń wideo oraz zapytań chat - który pomaga optymalizować zasoby i zwiększać wydajność konsultantów. Ponadto w NextiraOne SIP! uproszczona została procedura uruchamiania stanowisk pracy konsultantów. Dzięki zastosowaniu protokołu SIP, firmy mogą stosować różne aparaty oraz bramki telefonicznych odpowiadające ich specyficznym wymaganiom. NextiraOne deklaruje ponadto elastyczność systemu, która umożliwi mu nadążanie za rozwojem firmy, eliminując konieczność całkowitej wymiany aplikacji w kolejnych etapach rozwoju przedsiębiorstwa.

Premiera rozwiązania przypada na kwiecień 2009. Po raz pierwszy informacja o NextiraOne SIP! pojawiła się podczas konferencji "Call Contact Center 2009 - bądźmy w kontakcie!" organizowanej przez tygodnik Computerworld.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200