ComputerLand, Oracle i Hewlett-Packard zawarły umowę o współpracy
- Marek Kolewski,
- 16.06.2000, godz. 11:55
ComputerLand, Oracle Polska i Hewlett-Packard podpisały umowę o współpracy w oferowaniu rozwiązań Customer Relationship Management. Na jej mocy ComputerLand otworzy Centrum Kompetencyjne powołane do oferowania klientom kompleksowych rozwiązań CRM.
Umowa zawarta przez ComputerLand, Oracle Polska i Hewlett-Packard przewiduje, że zadaniem Oracle Polska będzie dostarczenie oprogramowania typu CRM do wspólnego przedsięwzięcia, ComputerLand zostanie integratorem wdrażanych systemów, a Hewlett Packard dostarczy platformę sprzętową. W powstający projekt trzej partnerzy zainwestowali 1,5 mln USD. W kosztach inicjatywy mieszczą się licencje na programy Oracle, 4-letnia asysta techniczna, sprzęt i usługi konsultingowe.
Oracle CRM to pakiet internetowych aplikacji przeznaczonych do handlu elektronicznego, ułatwiający przedsiębiorstwom przekształcenie obecnie stosowanego modelu działalności w zarządzanie kontaktami z klientami przy wykorzystaniu internetu. Customer Relationship Management to projekt skierowany przede wszystkim do sektora finansowego, telekomunikacyjnego oraz handlowego, a także do nowopowstających firm internetowych. Funkcjonalność systemu wykorzystywana będzie głównie w obszarach marketingu, sprzedaży, call-center, usług i opieki nad klientem, obsługi serwisowej oraz e-commerce.
ComputerLand
Oracle Polska
Hewlett Packard