Comarch ma kontrakt z jednym z największych lotnisk na świecie

Port Lotniczy London Heathrow i Comarch UK Ltd podpisały kontrakt na wdrożenie nowej platformy lojalnościowo-marketingowej. Comarch przygotuje, wdroży oraz będzie utrzymywać rozwiązanie obsługujące program lojalnościowy WorldPoints.

Krakowski producent oprogramowania przygotuje dla londyńskiego Heathrow program lojalnościowy WorldPoints, który umożliwia klientom gromadzenie punktów za zakupy dokonane na Heathrow. System obejmie wszystkie lotniskowe punkty sprzedaży, parkingi samochodowe wchodzące w skład kompleksu lotniskowego oraz kolej Heathrow Express. Członkowie programu mogą wymieniać swoje punkty na nagrody, włączając w to vouchery na zakupy na lotnisku oraz mile lotnicze w British Airways, Virgin Atlantic oraz linii lotniczych programu Miles&More. Dla firmy Comarch kontrakt z Portem Lotniczym Heathrow jest pierwszym zamówieniem z obszaru lotnisk. Jednocześnie jest to pierwsza duża umowa, podpisana przez założoną na początku roku spółkę córkę w Wielkiej Brytanii.

Zobacz również:

  • AI w firmie to większe przychody, niższe koszty i lepsza obsługa klienta
  • Anna Pruska objęła stanowisko prezesa zarządu Comarch
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200