Comarch Loyalty Management w Lotosie

Oprogramowanie krakowskiego dostawcy obsługuje przeznaczony dla klientów stacji benzynowych Grupy Lotos program lojalnościowy Lotos Navigator. Umowa określająca warunki wdrożenia została podpisana pod koniec września zeszłego roku.

System odpowiedzialny jest za przetwarzanie wszystkich danych - obsługuje m.in. poszczególne transakcje dokonane na terminalach zintegrowanych z kasą na stacji paliw. Zawiera także moduły usprawniające zarządzanie logistyką nagród. Comarch zapewnia także usługi serwisowe i hosting danych.

Comarch Loyalty Management to trzeci system Comarchu, wdrożony w firmie LOTOS. Koncern korzysta już z systemu bezgotówkowego tankowania Comarch Fuel Cards oraz satelitarnego system komunikacji Outsourcing WAN.

Zobacz również:

  • Anna Pruska objęła stanowisko prezesa zarządu Comarch
  • Zmarł prof. Janusz Filipiak
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200