Cisco wciąż inwestuje w Web 2.0

Cisco Systems dokonał 123 przejęcia w swojej historii. Tym razem "łupem" padła firma Latigent z Chicago - dostawca opartych na Web 2.0 internetowych rozwiązań z zakresu raportowania i analizy biznesowej.

Produkty firmy Latigent uzupełnią oferowane przez Cisco ujednolicone rozwiązania z zakresu kontaktów z klientami (Unified Customer Contact), które zostały zaprojektowane tak, aby zmienić istniejące telecentra w sieć interakcji z klientami (Customer Interaction Network) - zintegrowaną z dotychczasowymi rozwiązaniami platformę zapewniającą wielokanałowe usługi oraz integrację z aplikacjami CRM.

Firma Latigent została założona w 2002 r. przez dyrektora generalnego Chrisa Crosby'ego i dyrektora ds. technicznych Jasona Kolba, którzy dołączą do Cisco po zakończeniu procesu przejęcia. Proces ten podlega standardowym warunkom finalizacji i ma zostać zakończony w pierwszym kwartale roku finansowego 2008. Po zakończeniu transakcji planuje się połączenie zespołu i technologii firmy Latigent z działem kontaktów z klientami firmy Cisco.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200