Cisco otwiera centrum wsparcia w Krakowie

Firma poinformowała dziś o planach utworzenia centrum wsparcia w Krakowie, które będzie obsługiwało klientów z regionu Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki oraz Rosji. Centrum ma rozpocząć działalność późną wiosną lub wczesnym latem 2012 roku.

Nowe centrum wsparcia Cisco będzie świadczyło usługi wewnętrznym i zewnętrznym klientom w tym takim działom jak: Cisco Services i dział finansowy a także będzie wspierać działalność operacyjną firmy. Ma być wyposażone w najnowocześniejsze rozwiązania do współpracy. "Krakowskie centrum wsparcia jest ważną częścią naszej strategii doskonalenia sposobu obsługi naszych klientów, partnerów i interesariuszy wewnętrznych w całym regionie EMEAR. Działania centrum wsparcia pomogą nam wykorzystać wspólną infrastrukturę na potrzeby różnych działów. Dostępność wykształconej kadry oraz znakomita infrastruktura komunikacyjna spowodowały, że zdecydowaliśmy się ulokować centrum w Polsce a konkretnie w Krakowie. Jest to również atrakcyjne miejsce pracy dla członków zespołu, zarówno z Polski jak i z innych krajów. Otwieramy centrum w Europie Środkowej, żeby być bliżej naszych klientów, zarówno w sensie odległości geograficznej jak i strefy czasowej oraz żeby oferować im pomoc w różnych językach" - powiedział Michael Ganser, wiceprezes firmy Cisco odpowiedzialny za region EMEAR Central.

Zobacz również:

  • Cyberobrona? Mamy w planach
  • Cisco i Microsoft transmitują dane z prędkością 800 Gb/s
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200