Cisco dla zdalnych pracowników

Firma udostępniła zestaw produktów na rozwijającym się rynku narzędzi dla zdalnych pracowników. Cisco, która na początku tego miesiąca udostępniła Virtual Office dla pracowników domowych, zamierza udostępniać szerszy zakres narzędzi ułatwiających zdalną pracę.

Nowe wydania dotyczą trzech komplementarnych obszarów: zunifikowanej komunikacji, systemów wideokonferencji i platformy współpracy.

Unified Communications ma oferować użytkownikom większe możliwości współdziałania z innymi aplikacjami biznesowymi, m.in. Micosoft OCS i IBM Sametime, jak również zapewni obsługę poszerzonej listy urządzeń takich dostawców, jak Nokia, RIM czy Microsoft Mobile.

Zobacz również:

  • Tradycja i nowoczesność - połączenie klasycznych notatek ze światem cyfrowym
  • Stacja dokująca - wygodna organizacja stanowiska pracy zdalnej
  • Już wkrótce z samochodu będziemy mogli pracować jak z domu

Telepresence Expert on Demand jest adresowany do takich organizacji jak np. banki, gdzie klienci będą mogą korzystać z usług różnych doradców czy pośredników za pomaca wideokonferencji.

Trzecim elementem jest WebEx Connect - nowe platforma SaaS (Software-as-a-Service), która łączy komunikator z aplikacjami biznesowymi Web 2.0.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200