Cisco: bliżej klienta dzięki sieci
- Michał Szafrański,
- 09.10.2002, godz. 15:59
Cisco Expo była największą jak do tej pory konferencją poświęconą sieciom. Przewodnim tematem warszawskiej imprezy był wpływ zastosowania nowoczesnych technologii sieciowych na konkurencyjność przedsiębiorstw.
Impreza powstała z połączenia dwóch niezależnych konferencji: Cisco Forum i Cisco Technical Update. Nowością w formule Cisco Expo był udział sponsorów (Solidex, Ster-Projekt, IBM, NCR, ComputerLand, Tel-Energo) i patronów medialnych (Computerworld, Networld). Konferencji towarzyszyła wystawa rozwiązań oferowanych przez sponsorów. Zaprezentowano również wdrożenia Cisco w polskich przedsiębiorstwach, m.in. Agorze, Kronopolu, STOEN’ie i BGŻ.
„Inwestycje zaprocentują, gdy Polska wejdzie do Unii Europejskiej. Po zniknięciu granic znacznie wzrośnie konkurencyjność, a o przewadze w dużej mierze decydować będzie wykorzystanie nowych technologii do komunikacji z klientami, partnerami, a także udrażniania wewnętrznej wymiany informacji w firmach” – mówił Dariusz Chwiejczak, dyrektor generalny Cisco Systems Poland.
Zobacz również: