Cisco: bliżej klienta dzięki sieci

Cisco Expo była największą jak do tej pory konferencją poświęconą sieciom. Przewodnim tematem warszawskiej imprezy był wpływ zastosowania nowoczesnych technologii sieciowych na konkurencyjność przedsiębiorstw.

Impreza powstała z połączenia dwóch niezależnych konferencji: Cisco Forum i Cisco Technical Update. Nowością w formule Cisco Expo był udział sponsorów (Solidex, Ster-Projekt, IBM, NCR, ComputerLand, Tel-Energo) i patronów medialnych (Computerworld, Networld). Konferencji towarzyszyła wystawa rozwiązań oferowanych przez sponsorów. Zaprezentowano również wdrożenia Cisco w polskich przedsiębiorstwach, m.in. Agorze, Kronopolu, STOEN’ie i BGŻ.

„Inwestycje zaprocentują, gdy Polska wejdzie do Unii Europejskiej. Po zniknięciu granic znacznie wzrośnie konkurencyjność, a o przewadze w dużej mierze decydować będzie wykorzystanie nowych technologii do komunikacji z klientami, partnerami, a także udrażniania wewnętrznej wymiany informacji w firmach” – mówił Dariusz Chwiejczak, dyrektor generalny Cisco Systems Poland.

Zobacz również:

  • Apple Wunderlust - iPhone 15 i inne - relacja z premiery
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200