Cisco bierze Latigent

Cisco Systems zawarło porozumienie dotyczące przejęcia Latigent, dostawcy narzędzi do raportowania dla contact center.

BlueView, główny produkt Latigent, umożliwia filtrowanie i wyszukiwanie danych dotyczących połączeń generowanych przez oprogramowanie Cisco Intelligent Contact Management. Może być wykorzystywane do tworzenia - w czasie rzeczywistym lub na podstawie danych historycznych - raportów pozwalających na identyfikowanie, które z połączeń oczekiwały w kolejce przez zbyt długi okres lub które połączenia zbyt długo trwały. Narzędzia Latigent współpracują także z produktem Cisco IP Contact Center oraz systemami tworzonymi przez Avaya.

Cisco chce zintegrować technologię Latigent z własnymi systemami contact center. "Zintegrowane produkty ułatwią zarządzanie kontaktami z klientami realizowanymi głosowo, za pośrednictwem poczty elektronicznej, webchatów oraz komunikacji wideo" - przekonują przedstawiciele Cisco. Szefowie Latigent - dyrektor wykonawczy Chris Crosby oraz dyrektor ds. technicznych Jason Kolb - staną się pracownikami Cisco. Firmy nie ujawniły wartości transakcji.

Według raportu przygotowanego przez Ventana Research w styczniu br. zaledwie jedno na trzy centra telefonicznej obsługi klienta dysponuje narzędziami udostępniającymi komplet informacji o funkcjonowaniu organizacji. Konkurencyjne w stosunku do technologi Latigent rozwiązania oferują m.in. Hardmetrics, Informiam oraz Merced Systems.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200