Centertel rozszerza funkcjonalność poczty

Unisys wdraża w sieci Idea nowy system obsługujący pocztę głosową. Dzięki platformie Unified Messaging operator wkrótce zaoferuje klientom możliwość zarządzania ustawieniami skrzynek głosowych przez Internet czy usługi „głosowego” dostępu do poczty elektronicznej.

Unisys zawarł z Centertelem kontrakt o wartości 9 mln USD. W jego ramach firma wdrożyła już aplikację Enhanced Voice Messaging, zarządzającą nowym systemem poczty głosowej w sieci Idea. W drugim etapie projektu przewidziano zintegrowanie kolejnych elementów rozwiązania Unified Messaging. Profile Manager posłuży do zarządzania ustawieniami skrzynek przez Internet. Moduł Internet Voice Mail zapewni dostęp do informacji głosowych przez WWW. Operator planuje również wprowadzenie usług powiadamiania o nowej wiadomości w poczcie głosowej przez e-mail oraz głosowego odczytywania poczty elektronicznej przez telefon. W ostatnim etapie projektu, przewidzianym na II połowę 2003 r., zostanie wdrożony system rozpoznawania mowy.

Zobacz również:

  • Ogromny wyciek danych amerykańskiego operatora AT&T
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200