Call center w dystrybucji IT

Veracomp stał się pierwszym dystrybutorem w Polsce, który uruchomił ogólnopolskie centrum obsługi telefonicznej Call Center, w celu zapewnienia informatycznej pomocy technicznej on-line swym partnerom, już na etapie przygotowywania projektów IT.

Uruchomienie Call Center jest elementem strategii firmy, zakładającej udzielanie kompleksowej pomocy technicznej partnerom handlowym, zaczynając od przygotowania projektu, poprzez sprzedaż sprzętu i oprogramowania, aż po pomoc w jego utrzymaniu i serwisie urządzeń.

Nowy system stanowi wzmocnienie uruchomionego w ubiegłym roku internetowego systemu HelpDesk, za którego pośrednictwem inżynierowie serwisu dotąd pomagali w rozwiązywaniu problemów technicznych w zakresie sprzętu i oprogramowania zakupionego u dystrybutora. Wraz z uruchomieniem Call Center zakres pomocy technicznej został rozszerzony o podobne wsparcie techniczne jeszcze przed sprzedażą produktów.

Zobacz również:

Oba rozwiązania (Call Center i HelpDesk) uzupełniają się wzajemnie, dostarczając narzędzia do wsparcia technicznego zarówno przed, jak i po sprzedaży. Z usług Call Center u mogą korzystać firmy, które podpisały z dystrybutorem umowę partnerską i otrzymały od niego unikalny identyfikator (voucher), upoważniający do korzystania z systemu. Identyfikatory te są przyznawane przez przedstawicieli handlowych Veracomp.

Na potrzeby Call Center stworzono specjalną aplikację do generowania identyfikatorów, śledzenia rozmów telefonicznych i tworzenia raportów, która jest sprzężona z centralą telefoniczną, systemem pomocy HelpDesk i zarządzaniem relacjami CRM.


TOP 200