CRM Microsofu

Microsoft udostępnił opóźnione oprogramowanie CRM, wkraczając tym samym w nowy obszar rynku oprogramowania biznesowego.

CRM Microsoftu, w wydaniu dla Ameryki Północnej, planowane na koniec roku 2002, pojawiło się w końcu na początku trzeciej dekady stycznia br. Firma nie podała jeszcze szczegółów dotyczących wydania wersji międzynarodowej , która była do tej pory zapowiadana na drugą połowę 2003 r.

CRM Microsoftu jest pierwszym krokiem firmy na tym rynku, gdzie może konkurować ze swym partnerem Siebel Systems.

Zobacz również:

  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
  • System MS-DOS wrócił po latach w postaci open source

Oprogramowanie to może być osiągane jako aplikacja oparta na przeglądarce lub Outlooku. Wydanie północnoamerykańskie dostępne jest w dwóch edycjach: standardowej i profesjonalnej.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200