CRM Microsofu
- Józef Muszyński,
- 03.02.2003, godz. 10:21
Microsoft udostępnił opóźnione oprogramowanie CRM, wkraczając tym samym w nowy obszar rynku oprogramowania biznesowego.
CRM Microsoftu, w wydaniu dla Ameryki Północnej, planowane na koniec roku 2002, pojawiło się w końcu na początku trzeciej dekady stycznia br. Firma nie podała jeszcze szczegółów dotyczących wydania wersji międzynarodowej , która była do tej pory zapowiadana na drugą połowę 2003 r.
CRM Microsoftu jest pierwszym krokiem firmy na tym rynku, gdzie może konkurować ze swym partnerem Siebel Systems.
Zobacz również:
- Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
- System MS-DOS wrócił po latach w postaci open source
Oprogramowanie to może być osiągane jako aplikacja oparta na przeglądarce lub Outlooku. Wydanie północnoamerykańskie dostępne jest w dwóch edycjach: standardowej i profesjonalnej.