CIS otworzy centrum wsparcia dla klientów Tetry

W Polsce z systemu klasy MRP II/ERP Tetry korzysta 46 klientów. Do tej pory jedyne wsparcie, jakie otrzymywali, pochodziło z centrali firmy w Anglii.

W Polsce z systemu klasy MRP II/ERP Tetry korzysta 46 klientów. Do tej pory jedyne wsparcie, jakie otrzymywali, pochodziło z centrali firmy w Anglii. Dotyczy to większości klientów w Europie. CIS (Computer Integrated Systems) - jeden z partnerów wdrożeniowych Tetry w Polsce - otworzy na początku przyszłego roku we Wrocławiu centrum wsparcia technicznego.

"Podpisaliśmy już stosowną umowę z Tetrą. Oprócz obsługi klientów polskich, gwarantuje nam ona oferowanie wsparcia dla klientów partnera w całej Europie Środkowej i Wschodniej. Być może już w II połowie przyszłego roku będziemy proponować pomoc także im" - mówi Zbigniew Czajkiewicz, właściciel firmy CIS. Wrocławska firma otrzymała tytuł Technical Support Partner.

Firma CIS zatrudnia ok. 15 osób, z czego bezpośrednio w centrum wsparcia będą pracowały dwie osoby, a kolejne sześć będzie - w miarę potrzeb - udzielać pomocy klientom. "Mamy bezpośredni dostęp do centrum w Anglii, które będzie pomagać nam w rozwiązywaniu trudniejszych problemów" - mówi Zbigniew Czajkiewicz.

Obecnie w Polsce jest sprzedawana wersja 3.0 systemu Tetra CS, który zastąpił starszą wersję o nazwie Cameleon. Co roku pojawia się nowa wersja systemu angielskiego producenta, a kilkanaście razy do roku wprowadza on do sprzedaży projekty - nowe funkcjonalności i moduły, które można dołączyć do już działającego systemu. W każdej następnej wersji wchodzą one do tzw. standardu. "Nie ma jednak firmy, która mogłaby wesprzeć klienta w ich wdrożeniach" - twierdzą pracownicy przyszłego centrum.

W Polsce z systemów Tetry korzystają zarówno firmy międzynarodowe, jak i klienci typowo polscy, w tym np. Śląska Fabryka Kabli. Sprzedażą i wdrożeniami systemów angielskiego producenta zajmują się, oprócz CIS, dwie inne firmy - Consortia i Tetra Polska.