CA reorganizuje linię produktów e-biznesowych

W celu ułatwienia klientom doboru odpowiednich rozwiązań Computer Associates wyodrębniła trzy nowe grupy produktowe: CleverPath, AllFusion i Advantage.

Computer Associates reorganizuje linię produktów e-biznesowych i wprowadza trzy nowe grupy narzędzi służących do zarządzania informacją. W skład serii CleverPath wchodzić będzie oprogramowanie do tworzenia portali informacyjnych i wszelkie narzędzia business intelligence łącznie z systemami do analizy predyktywnej i wizualizacji. Na linię produktów AllFusion składać będą się narzędzia do zarządzania cyklem istnienia aplikacji, modelowaniem danych oraz zarządzania ich konfiguracją. Seria produktowa Advantage oznaczać będzie oprogramowanie do tworzenia aplikacji, ich integracji oraz narzędzia do zarządzania bazami danych.

Dotychczas istniejące grupy produktowe CA to: Jasmine (technologie obiektowych baz danych), Unicenter (rozwiązania do zarządzania infrastrukturą IT), BrightStor (systemy archiwizacji danych) oraz eTrust (rozwiązania z zakresu ochrony antywirusowej, kontroli dostępu i uwierzytelniania).

Zobacz również:

  • Efekt synergii zmienia zasady pracy z danymi

Nowe grupy i marki produktów mają znacząco ułatwić klientom firmy dobór odpowiednich rozwiązań. CA była często krytykowana za zbyt mało dokładne pozycjonowanie produktów firmy na rynku.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200