Black Point chce wejść na warszawską giełdę

Producent materiałów eksploatacyjnych do drukarek planuje debiut na warszawskiej giełdzie. Firma chce pozyskać kapitał na rozwój i nowe inwestycje, w tym wejście na rynki Europy Południowo-Wschodniej oraz projekty recyclingowe.

Obecnie firma czeka na zatwierdzenie prospektu emisyjnego przez Komisję Nadzoru Finansowego. Pieniądze pozyskane z GPW spółka chce zainwestować zarówno w rozwój działalności podstawowej, jak i nowe projekty.

"Giełda jest dla nas kolejnym krokiem w rozwoju" - mówi Kamila Yamasaki, prezes Black Point. W planach firmy jest m.in. ekspansja zagraniczna na rynki Europy Południowo-Wschodniej i poszerzenie kanałów dystrybucji produktów. Black Point jest także zainteresowany rozwojem projektów recyklingowych.

Zobacz również:

  • Samsung będzie kolejną zagraniczną firmą, która skorzysta z funduszu CHIPS and Science Act

W 2006 roku przychody spółki wyniosły 33,6 mln zł, a zysk netto 2,0 mln zł. Firma wytwarza milion produktów rocznie i współpracuje z 400 partnerami w Polsce. Firma została założona w 1988 r.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200