Billing dla usług VoIP
-
- 16.10.2001, godz. 09:52
Intelix wdrożył w Internet Communication rozwiązanie billingowe dla usługi VoIP, umożliwiające m.in. uzyskanie przez klienta bieżącej informacji o wysokości rachunku.
Wdrożony w ciągu miesiąca Intelix Billing System działa w oparciu o platformę SQL Server. Dane z logów routerów sa pobierane i wczytywane automatycznie. System pozwala m.in. na tworzenie raportów porównawczych oraz monitorowanie natężenia ruchu w wewnętrznej sieci rozległej firmy. Po zakończeniu okresu rozliczeniowego, automatycznie tworzy faktury dla każdego z klientów.
Dodatkowym elementem Intelix Billing System jest Billing On-line, który daje klientom możliwość zapoznania się z bieżącym zapisem liczby rozmów poprzez przeglądarkę internetową.
Zobacz również:
- Teams nie będzie integralną częścią Windowsa 11
- MetroCluster – odpowiedź T Business na wyzwania rynku e-commerce
Według przedstawicieli firmy Intelix, jest to zupełnie nowe rozwiązanie.
"Dajemy klientom Internet Communication możliwości jakich nie ma np. TP SA. Dziś wiemy gdzie i za ile dzwoniliśmy wczoraj. I to wszystko przez zwykłą przegladarkę" - powiedział Bartosz Romanowski, programista aplikacji Intelix-a.