Bez skojarzeń, proszę

Microsoft zmienił dotychczasowy slogan reklamowy Windows XP, ponieważ mógł się on kojarzyć z wrześniowymi zamachami terrorystycznymi na wieżowce WTC.

Microsoft będzie reklamował swój najnowszy system operacyjny, Windows XP nowym sloganem - "Yes You Can". Przedstawiciele firmy informują, że dotychczasowe hasło reklamowe - "Prepare to Fly" ("Przygotuj się do latania") - jest kojarzona z wrześniowymi zamachami na wieżowce World Trade Center w Nowym Jorku. Stare hasło, zdaniem specjalistów od marketingu, mogło nasuwać skojarzenia z osobami, które w akcie desperacji skakały z okien płonącego wieżowca.

Zobacz również:

  • Microsoft zapowiada nową linię małych modeli językowych AI
  • Nearby Sharing od Google - wygodny sposób na przesyłanie plików
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200