Bez papieru w Getin Noble Banku

Getin Noble Banku wdraża platformę Paperless firmy Billennium. Celem projektu jest zwiększenie efektywności kosztowej zarządzania obiegiem dokumentów w banku.

Platforma, której wdrożenie potrwa kilkanaście miesięcy, służy do optymalizacji procesów biznesowych oraz obiegu dokumentacji w firmie. Dla Getin Noble Banku współpraca z Billennium i wdrożenie platformy Paperless jest kolejnym etapem optymalizacji procesów wewnętrznych i obniżania kosztów działalności.

Poszczególne moduły wspierają firmę w administracji, sprzedaży oraz obsłudze klienta. Rozwiązanie ułatwia obsługę korespondencji, optymalizuje obieg faktur i procesy rozliczeniowe oraz zarządzanie zasobami dokumentacyjnymi.

Zobacz również:

Informacje dotyczące postępu prac wdrożeniowych będzie można zobaczyć na stronie platformy Paperless. Proces jest złożony i potrwa kilkanaście miesięcy.


TOP 200