BZ WBK na nowej platformie

Bank Zachodni WBK i Comarch podpisały kontrakt na wdrożenie i utrzymanie nowej platformy technologicznej i systemu CRM.

CRM 2.0 to rozwiązanie kompleksowo wspierające i automatyzujące procesy związane z budowaniem i utrzymywaniem relacji z klientami, z opcją inteligentnych podpowiedzi, zapewniające personalizację obsługi klienta. Rozwiązanie ma intuicyjną nawigację, przejrzysty interfejs i jest łatwe w obsłudze. Platforma wykorzystuje najnowsze technologie oraz Responsive Web Design, umożliwiające automatyczne dostosowanie wyglądu do wielkości urządzeń mobilnych, a tym samym udostępnienie rozwiązania użytkownikom korzystającym z tabletów oraz smartfonów. Dzięki wdrożeniu dyrektorzy i doradcy będą mogli korzystać z tych samych, zawsze aktualnych danych, niezależnie od tego, czy będą pracowali w siedzibie firmy, czy poza nią.

Zobacz również:

  • Indie znoszą zakaz wykorzystywania kart operatora MasterCard
  • Technologiczne przyspieszenie w świecie finansów
  • Microsoft prezentuje Viva Sales - inteligentny dodatek do CRM
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]eygsgroup.com

TOP 200