BMC: nowe wersje składowych platformy BSM

Firma udostępniła uaktualnienie dwóch podstawowych elementów swojej platformy do zarządzania usługami biznesowymi (BSM - Business Service Management): BMC Remedy IT Service Management (ITSM) Suite oraz bazy CMDB BMC Atrium.

BMC Remedy IT Service Management i BMC Atrium 7.5 zawierają ulepszenia, które pozwalają m.in. na zarządzanie zmianami w infrastrukturze IT całego przedsiębiorstwa, umożliwiając kontrolę zmian sprzętowych i programowych od fazy koncepcyjnej po wdrożenie. Automatyzacja procesu planowania, testowania i implementacji zmian ma minimalizować błędy i poprawiać skuteczność wprowadzanych zmian.

Z kolei możliwości kontroli i audytu wykorzystania licencji oprogramowania oraz integracja z bazą danych zapewniają jednolity widok zasobów programowych przedsiębiorstwa. Nowa platforma BMC Atrium automatycznie aktualizuje definicje usług biznesowych, również w środowisku zwirtualizowanym, zapewniając ujednolicony widok zarówno zasobów fizycznych jak i wirtualnych.

Ściślejsza integracja pomiędzy podstawowymi technologiami BMC ma ułatwić ich implementowanie w przedsiębiorstwach, które chcą dostosować swoje usługi IT do zmieniających się dynamicznie potrzeb biznesowych.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200