Awaria home.pl

Home.pl, jeden z największych dostawców usług internetowych od rana informuje o poważnej awarii.

Awaria home.pl

Fot. Max DeRoin/Pexels

Jak napisał Home.pl na swoim profilu na Facebooku, „Informujemy, że od godzin porannych obserwujemy utrudnienia w dostępie do strony home.pl (w tym – poczty i panelu), a także usług klientów”. Dostawca przeprosił za powstałe problemy i dodał, że administratorzy pracują nad przywróceniem działania usług.

Użytkownicy zastanawiają się, co było przyczyną awarii. Według portalu Downdetector, najczęściej zgłaszane są problemy ze stroną www (49%), hostingiem i połączeniami z serwerem. Problemy zaczęły się ok. godz. 7 rano.

Zobacz również:

  • Awaria Microsoft Teams - nie działa aplikacja i portal WWW

AKTUALIZACJA:

Biuro prasowe home.pl skomentowało awarię i bieżącą sytuację:

W dniu 13 czerwca z powodu niezależnych od home.pl problemów technicznych zewnętrznego dostawcy naszych kluczowych usług infrastrukturalnych i sieciowych część usług klientów przestała działać. Skala dzisiejszej awarii była rozległa, a problemy z niedostępnością dotknęły wielu operatorów usług internetowych w Polsce.

Pomimo, że część usług może jeszcze nie być w pełni dostępna, to zapewniamy, że bezpieczeństwo danych jest dla nas priorytetem. Obecnie intensywnie pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem dostępu do każdej z usług.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200