Avocent zmodyfikował pakiet LANDesk Service Desk

Firma Avocent zmodyfikowała pakiet LANDesk Service Desk (zarządzanie systemami IT), wprowadzając do niego nowe narzędzia, dzięki którym użytkownicy mogą się obecnie komunikować z pakietem z odległych oraz mobilnych lokalizacji.

Warto przypomnieć, że firma LANDesk należała kilkanaście lat temu do Intela. W 2002 r. LANDesk odłączył się od Intela i zaczął działać jaka niezależna firma, a 2006 r. został przejęty za 416 mln USD przez Avocenta (pisaliśmy o tym wydarzeniu tutaj). Najnowsza wersja pakietu LANDesk Service Desk została oznaczona symbolem 7.3. Avocent wprowadził do produktu szereg nowych rozwiązań, w posiadanie których wszedł wraz z przejęciem firmy Touchpaper.

Avocent informuje, że pakiet LANDesk Service Desk 7.3 pozwala lepiej inwentaryzować oraz analizować zasoby będące w posiadaniu działu IT. Oprogramowanie wspiera też technologię KPI (Key Performance Indicators). Są to kluczowe wskaźniki wydajności, a mówiąc inaczej metryki wykorzystywane przez firmy do realizowania określonych celów biznesowych.

Jedna z ważnych nowości nosi nazwę Web Desk. Jest to przeglądarka zapewniająca użytkownikom dostęp do pakietu LANDesk Service Desk z odległych oraz mobilnych lokalizacji. Inna nowość to możliwość integrowania pakietu z oprogramowaniem Orion NPM (Network Performance Monitor) firmy SolarWinds, dzięki czemu wszystkie wydarzenia zachodzące w sieci mogą być odnotowywane i przekazywane do service desk'u.

Czytaj również tutaj o innym produkcie firmy Avocent, przełączniku KVM-over-IP oznaczonym symbolem AutoView 3050.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200