Avaya z domu Lucent
- NetWorld OnLine,
- 23.10.2000, godz. 09:00
Wydzielona z Lucent Technologies z dniem 1 października Avaya Communication zamierza skupić się na sektorze usług - rozwiązaniach e-biznesowych i CRM.
Wydzielona z Lucent Technologies z dniem 1 października Avaya Communication zamierza skupić się na sektorze usług - rozwiązaniach e-biznesowych i CRM.
Avaya jest dostawcą systemów komunikacyjnych i oprogramowania dla przedsiębiorstw. Jej oferta obejmuje: produkty do równoczesnego przesyłania głosu i danych, aplikacje dla e-biznesu, systemy zarządzania kontaktami z klientami CRM, przesyłania wiadomości, sieci wielousługowe, bezprzewodowe oraz okablowanie strukturalne.
Avaya Poland (ma trzech dystrybutorów: Ryand, ST Group i Veracomp) zamierza skoncentrować się na dostarczaniu rozwiązań CRM i call centers. W jej ofercie znajdują się m.in. systemy IP dla przedsiębiorstw – Avaya Eclips (Enterprise Class IP Solutions) oraz sprzęt aktywny dla sieci LAN.
W 1999 r. Avaya osiągnęła obroty 8,3 mld USD. Planuje 50-proc. wzrost wydatków na badania i rozwój swoich produktów.