Asbis proponuje nowe usługi

Firma Asbis uruchamia kolejne narzędzia dla internetowego wsparcia swoich klientów.

Firma Asbis, obok istniejącego Serwisu Internetowej Obsługi Gwarancyjnej (www.service-warranty.com) prowadzącego klientów przez procedurę naprawy i wymiany uszkodzonych produktów, uruchomiła mechanizmy automatycznego informowania swoich klientów o aktualnych cenach i promocjach na produkty będące w sprzedaży.

Po przejściu ze strony głównej (www.asbis.pl) do części określonej jako SRP Cenniki, odwiedzający może zapoznać się z ofertą firmy z podziałem wg producentów i grup produktów. Po zaznaczeniu interesujących produktów i podaniu adresu e-mail, klient otrzymuje pocztą elektroniczną aktualną ofertę cenową. Podane kwoty wyszczególniają dwie kategorie klientów: kupujących małe ilości produktów (usługa upgrade) oraz tych, którzy zamawiają ich ponad 5 sztuk.

Asbis

tel.: (22) 846 54 27 (do 29)

faks: (22) 846 00 11

www.asbis.pl

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200