Aplikacje głosowe Wind Telecom

Integrator systemów komunikacyjnych Wind Telecom zaczął komercyjnie oferować aplikacje i usługi o wartości dodanej, skierowane do operatorów telefonii GSM. Wykorzystują one technologie sieci inteligentnych IN oraz sygnalizacji SS7.

Od października Wind Telecom zaczął oferować kolejne rozwiązania platformy Contactis, usprawniające proces łączenia klientów telefonii i umożliwiające operatorom instalowanie usług o wartości dodanej. Obejmują one: głosowe książki telefoniczne, systemy automatyzacji obsługi klienta, systemy telefonicznego dostępu do poczty internetowej, kalendarza i baz danych, audiokonferencje, głosowe wybieranie numeru, portale głosowe, specjalne powitania , głosowy przekaz SMS-ów oraz rozwiązania mobilne oparte na GPRS i Java 2 Micro Edition.

Platforma Contactis Multimodal Services Platform jest ofertą usług o wartości dodanej dla operatorów telefonii komórkowej i stacjonarnej oraz dla sektora usługowego IP (portale internetowe, ISP, ASP). Platforma umożliwia instalowanie aplikacji głosowych w celu zwiększenia przychodów ARPU, a ponadto integruje różne systemy działające na istniejącej w przedsiębiorstwie infrastrukturze. Platforma jest zbudowana w oparciu o moduł Contactis NaviVoice.

Rozwiązanie Contactis Missed Calls Notification informuje o połączeniach przychodzących i zastępuje pocztę głosową abonentom, którzy nie chcą lub nie mogą z niej korzystać. W przypadku, gdy użytkownik znajduje się poza zasięgiem, ma zajęty numer lub wyłączony aparat telefoniczny, system odnotowuje wszystkie przychodzące połączenia, a następnie, jeśli jest on już osiągalny, wysyła SMS z listą połączeń nadchodzących, zawierającą numery oraz godziny nadejścia.

Aplikacja Contactis Funny Ring Back umożliwia zamianę tradycyjnego sygnału wywołań (dźwięk pulsacyjny pojawiający się podczas oczekiwania na połączenie) na dowolnie wybrany przez użytkownika dźwięk (utwór muzyczny, śmieszny odgłos czy jingiel). Korzystanie z usługi dokonuje się przez wybór opcji umieszczonych w serwisie internetowym.