Amerykanie niezadowoleni z jakości elektronicznej bankowości

Mimo że liczba Amerykanów korzystających z internetowych usług bankowych przekroczyła już w ub.r. 6 mln, ponad 3 miliony osób było niezadowolonych z ich poziomu i zrezygnowało z tej usługi - wynika z badań przeprowadzonych przez nowojorską agencję Cyber Dialogue. Badania objęły grupę 1000 użytkowników Internetu i taką samą liczbę osób nie korzystających z usług online.

Mimo że liczba Amerykanów korzystających z internetowych usług bankowych przekroczyła już w ub.r. 6 mln, ponad 3 miliony osób było niezadowolonych z ich poziomu i zrezygnowało z tej usługi - wynika z badań przeprowadzonych przez nowojorską agencję Cyber Dialogue. Badania objęły grupę 1000 użytkowników Internetu i taką samą liczbę osób nie korzystających z usług online.

Ponad połowa spośród tych, którzy zrezygnowali z usług bankowych online, zrobiła to z powodu zbytniego skomplikowania serwisu lub niezadowolenia z poziomu obsługi klienta. Zaledwie 35% stwierdziło, że spróbuje ponownie tą drogą skontaktować się z bankiem.