Alcatel dla TP Internet

Alcatel e-Business Distribution podpisała z TP Internet umowę na rozbudowę Contact Center.

Kontrakt obejmuje rozbudowę centrali telefonicznej oraz uruchomienie sześćdziesięciu nowych stanowisk call center. W ramach umowy, Alcatel rozbudować ma także system nagrywania rozmów firmy Nice (rozszerzenie o 60 kanałów nagrywających), Genesys Enterprise Routing (system przekierowywania klientów centrum do odpowiednich konsultantów), oraz system nagrywający Quality Management.

System Quality Management poza możliwością nagrywania rozmowy posiada dodatkową funkcję nagrywania operacji dokonywanych przez konsultanta na komputerze. Służy to późniejszej ocenie jakości pracy konsultanta. Wraz z rozbudową systemu zostanie również zainstalowane rozszerzenie funkcjonalności systemu Nice o możliwość wyszukiwania i odtwarzania nagrań poprzez serwis WWW.

Zobacz również:

  • Apple i Arm stawiają na długofalową współpracę
  • Dzięki temu porozumieniu produkcja pamięci HBM4 powinna ruszyć za dwa lata

Po przeprowadzeniu modernizacji, Contact Center TP Internet, będzie dysponowało 300 stanowiskami operatorskimi. Dzięki temu ma to być drugie pod względem wielkości outsourcingowe centrum telemarketingowe w Polsce.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200