AlPenQuest: ankietowy system Alatusa
- Jarosław Ochab,
- 08.04.2003, godz. 13:42
Instytut Badania Opinii i Rynku PENTOR będzie korzystał z autorskiego systemu firmy Alatus wspomagającego zbieranie i przetwarzanie danych.
Wdrażane w instytucie rozwiązanie ma wspierać proces ankietowania. System AlPenQuest zautomatyzuje pracę związane z tworzeniem kwestionariuszy, gromadzeniem informacji, zarządzaniem próbą i ankieterami oraz późniejszym zestawianiem raportów i analiz.
Alatus wdrożył pod koniec marca testową wersję oprogramowania składającego się z systemu zarządzania serwisem internetowym oraz modułami CADAS (Computer Aided Data Acquisition System) służącymi do zarządzania badaniami. AlPenQuest ma obsługiwać wszystkie podstawowe metody prowadzenia badań: ankietowanie bezpośrednie, telefoniczne, tzw. autobadanie (bez udziału ankietera) i ankiety internetowe.
Zobacz również:
PENTOR rozpocznie korzystanie z systemu w czerwcu br. Jak utrzymują przedstawiciele Alatusa, firma prowadzi już rozmowy z innymi potencjalnymi klientami zainteresowanymi zakupem systemu AlPenQuest.