Abit - nowe zasady reklamacji
- Juliusz Kornaszewski,
- 31.03.2003, godz. 14:14
Jeden z dystrybutorów produktów Abit, firma AB, wprowadza od 1 kwietnia nowe zasady obsługi gwarancyjnej.
Urządzenia firmy Abit można będzie bezpośrednio reklamować w autoryzowanym serwisie NMC-PE, bez konieczności zgłaszania tych produktów w AB. Takie rozwiązanie, ma skrócić proces reklamacji.
Dodatkowo, pod ten sam adres, klienci mogą kierować wszystkie pytania związane z problemami podczas użytkowania sprzętu, jak również zgłaszać swoje spostrzeżenia na temat jakości świadczonych usług.
Aby zgłosić towar do serwisu NMC-PE należy przesłać następujące informacje:
1. model płyty
2. numer seryjny płyty
3. numer faktury zakupu
4. możliwie jak najdokładniejszy opis usterki
Dane te nalezy przekazać na adres:
ABIT RMA POLAND
mailto:[email protected]
tel. (022) 863 77 04
Po przesłaniu powyższych informacji, w ciągu 1 godziny nadany zostanie numer RMA, który należy umieścić w widocznym miejscu na przesyłce i wysłać ją pod adresem serwisu:
NMC-PE Polska Sp. z o.o.
ul. Wąwozowa 15
75-339 Koszalin
tel. (094) 347 01 05
O wyborze i sposobie realizacji reklamacji decyduje klient, co w praktyce oznacza, że może on reklamować sprzęt zarówno za pośrednictwem AB, jak i bezpośrednio w NMC-PE.