Abit - nowe zasady reklamacji

Jeden z dystrybutorów produktów Abit, firma AB, wprowadza od 1 kwietnia nowe zasady obsługi gwarancyjnej.

Urządzenia firmy Abit można będzie bezpośrednio reklamować w autoryzowanym serwisie NMC-PE, bez konieczności zgłaszania tych produktów w AB. Takie rozwiązanie, ma skrócić proces reklamacji.

Dodatkowo, pod ten sam adres, klienci mogą kierować wszystkie pytania związane z problemami podczas użytkowania sprzętu, jak również zgłaszać swoje spostrzeżenia na temat jakości świadczonych usług.

Aby zgłosić towar do serwisu NMC-PE należy przesłać następujące informacje:

1. model płyty

2. numer seryjny płyty

3. numer faktury zakupu

4. możliwie jak najdokładniejszy opis usterki

Dane te nalezy przekazać na adres:

ABIT RMA POLAND

mailto:[email protected]

tel. (022) 863 77 04

Po przesłaniu powyższych informacji, w ciągu 1 godziny nadany zostanie numer RMA, który należy umieścić w widocznym miejscu na przesyłce i wysłać ją pod adresem serwisu:

NMC-PE Polska Sp. z o.o.

ul. Wąwozowa 15

75-339 Koszalin

tel. (094) 347 01 05

O wyborze i sposobie realizacji reklamacji decyduje klient, co w praktyce oznacza, że może on reklamować sprzęt zarówno za pośrednictwem AB, jak i bezpośrednio w NMC-PE.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200