ATM: outsourcing portalu PLL LOT

Warszawska spółka zajmie się utrzymaniem portalu polskiego przewoźnika. ATM przejmuje odpowiedzialność za warstwę telekomunikacyjną oraz hosting serwisu internetowego PLL LOT, prowadzącego m.in. sprzedaż biletów lotniczych.

Jak głosi komunikat ATM, spółka obejmuje 24-godzinny monitoring przez siedem dni w tygodniu nad infrastrukturą zapewniającą działanie portalu. Dostawcą oprogramowania platformy, w tym systemu sprzedaży, jest spółka anixe Polska. Kontrakt ATM-u został zawarty na pięć lat.

PLL LOT w ubiegłym roku wdrożył dwa systemy dostarczone przez ATM - platofrmę Atmosfera do obsługi procesów biznesowych w dziale IT i zarządzania zgłoszeniami serwisowymi (Help Desk). Drugi system francuskiej firmy Criston Software wdrożony przez ATM służy do zarządzania stacjami roboczymi Precision v5.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200