ABG wprowadza dwa nowe produkty
- Adam Jadczak,
- 07.04.2009, godz. 10:41
Firma - która za niecałe dziewięć miesięcy stanie się częścią Asseco Poland - przygotowuje się do wejścia z nowymi rozwiązaniami na rynek energetyczny i opieki zdrowotnej.
ABG wprowadza do sprzedaży Asseco Utility Management Solutions (Asseco UMS) i pakiet iMed. Pierwszy produkt - skierowany do sektora energetycznego - już jest dostępny na rynku. W przypadku drugiego wkrótce dostępne będą pierwsze moduły.
Paweł Piwowar, I wiceprezes zarządu ABG
"Szpitale to bardzo perspektywiczny klient. Już dziś wydają na IT coraz więcej, a ich wydatki jeszcze wzrosną. Kierownictwo szpitali widzi, że bez sprawnego systemu nie jest w stanie szybko i skutecznie rozliczyć się z NFZ, który konsekwentnie uszczelnia system opieki zdrowotnej i sprawozdań z Excela już nie przyjmuje" - mówi Paweł Piwowar. "Wielkość ubiegłorocznej sprzedaży systemów dla szpitali i przychodni przekroczyła 40 mln zł. Sama sprzedaż za pośrednictwem Internetu systemu mMedica sięgnęła już 10 tys. licencji i dynamicznie rośnie" - dodaje.
Nowe rozwiązanie dla sektora energetycznego to Asseco Utility Management Solutions, w skład którego wchodzą specjalistyczne aplikacje: Asseco UMS for Commercial dla spółek obrotu oraz Asseco UMS for Transmission dla operatorów dystrybucyjnych. Obejmują m.in. moduły: ekspercki, bilingowy, CRM i obsługi klienta. W portfolio ABG znajduje się też aplikacja do zarządzania majątkiem, stosowana m.in. przez niemieckie, austriackie, czeskie i słowackie przedsiębiorstwa użyteczności publicznej, a w Polsce - przez PGE Dystrybucja Rzeszów.