Lenovo rozbudowuje kanał dystrybucyjny
- Jarosław Ochab,
- 16.03.2006, godz. 15:46
Chińska firma, która wchodzi z nowymi produktami do Polski i innych krajów europejskich, chce poprzez partnerów zwiększyć dotarcie ze swoją oferta do klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Lenovo zawarło właśnie umowę dystrybucyjną ze spółką Action.
Action współpracował już od pewnego czasu z Lenovo jako partner handlowy. Firma nie miała jednak statusu oficjalnego dystrybutora. Teraz, dzięki podpisaniu umowy, Action będzie mógł zaoferować swoim klientom lepsze warunki handlowe i dostęp do programów partnerskich Lenovo. Dystrybutorami produktów Lenovo w Polsce są także ABC Data, RRC, Tech Data i Techmex.
W ubiegłym roku umowę z Action zawarł jeden z głównych konkurentów Lenovo/IBM - koncern Dell. Firmy nie rozkręciły jednak współpracy dystrybucyjnej, ze względu na strategię sprzedaży bezpośredniej przy której obstaje korporacja Dell. Porozumienie przewiduje m.in. uczestnictwo Action jako partnera amerykańskiej firmy w realizacji wybranych kontraktów.
***
Więcej o planach Lenovo: