Softbank Serwis i Koma: fuzja zakończona

Trwające od kilku miesięcy połączenie spółek Koma i Softbank Serwis stało się faktem. Do końca stycznia poznamy nową nazwę połączonych firm.

- Połączenie nastąpiło w drodze przeniesienia całego majątku Komy przez firmę przejmującą czyli Softbank Serwis. Zgodnie z postanowieniem sądu siedziba firmy Softbank Serwis została przeniesiona z Gdańska do Katowic. Wcześniej, bo w grudniu 2005 r. akcjonariusze Komy oraz wspólnicy Softbank Serwis podjęli uchwały dotyczące połączenia obu spółek - informuje Rafał Gutkowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Softbank Serwis.

Po połączeniu firma będzie zatrudniać ponad 350 pracowników.

- Nowa strategia spółki wyróżnia cztery podstawowe linie biznesowe: serwis IT, w tym również outsourcing usług IT, integrację systemów, teletechnikę oraz oprogramowanie w szczególności KOMA e-HR oraz biznesowe aplikacje mobilne - zapowiada Gutkowski.

Wartość transkacji opiewała na 40,6 mln zł.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200