ABC Data weszła na rynek węgierski

W październiku 2012 r. została zarejestrowała spółka zależna ABC Data Hungary Kft. Od 5 listopada prowadzi ona sprzedaż na Węgrzech. To 7 kraj, poza Polską, na którym zaczął działać ten dystrybutor.

ABC Data wchodzi na kolejne rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Firma - poza Polską i Węgrami - działa także na rynkach Czechy, Słowacji, Rumunii, Litwy, Łotwy i Estonii. W 2011 roku ponad 20% przychodów ABC Data, czyli ok. 660 mln zł, pochodziło z rynków zagranicznych. "Chcemy powtórzyć sukces odniesiony na terenie państw bałtyckich, gdzie w I półroczu 2012 r. podwoiliśmy sprzedaż" - mówią przedstawiciele firmy.

"Wejście na Węgry jest kolejnym etapem w budowaniu naszej pozycji w regionie, który odznacza się dużym, niewykorzystanym jeszcze w pełni potencjałem biznesowym w obszarze dystrybucji IT. Na tle konkurentów wyróżnia nas niezwykle szeroka oferta produktowa, a także doskonale rozwinięte, autorskie systemy e-commerce, wspierające każdy aspekt obsługi klienta. Jesteśmy przekonani, że dzięki tej przewadze w przeciągu kilku miesięcy staniemy się znaczącym graczem na Węgrzech" - przekonuje Wojciech Łastowiecki, wiceprezes ABC Data.

Zobacz również:

  • Yandex pod kontrolą Kremla

ABC Data Hungary zapewnia obsługę partnerów w języku węgierskim oraz dostarcza platformę sprzedażową InterLink, a także działające na jej bazie systemy B2B i B2C umożliwiające internetową obsługę klientów końcowych. "Węgierski rynek IT dobrze wpisuje się w specyfikę regionu, który obsługuje Grupa ABC Data. Tak jak i w innych krajach, podstawowym kanałem sprzedaży są rozwiązania e-commerce" - zapowiedział Viktor Hegedüs, dyrektor zarządzający ABC Data Hungary. "Na początek 2013 roku zaplanowaliśmy roadshow dla klientów, który pozwoli nam zaprezentować firmę"- dodał.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200