CIC 4.0 w polskiej wersji

Interactive Intelligence wprowadziła na rynek polską wersję językową oprogramowania do obsługi ujednoliconej komunikacji IP - CIC 4.0 (Customer Interaction Center).

Pakiet CIC 4.0 zawiera funkcje do automatyzacji contact center, zarządzania procesami biznesowymi, umożliwia analizę mowy w czasie rzeczywistym oraz wgląd w prowadzone działania przez portal webowy. Oprogramowanie jest przystosowane do wdrożenia w modelu chmury prywatnej. Lokalizacja systemu objęła tłumaczenie aplikacji użytkownika wraz z plikami pomocy, stworzono również polskojęzyczną wersję raportów systemowych. Wszystkie komunikaty głosowe zostały nagrane przez polskiego lektora i dostosowane do zasad polskiej gramatyki. Dotyczy to zarówno zapowiedzi systemowych w menu dostępowym IVR, jak i jak i komunikatów głosowych dla użytkownika systemu. Oprogramowanie może być integrowane z najpopularniejszymi na rynku syntezatorami mowy w celu odczytywania dynamicznych danych dostarczanych przez system CIC 4.0. Polska wersja modułu do analizy mowy w czasie rzeczywistym (aplikacja Interaction Analyser) będzie dostępna pod koniec 2012 roku.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200