Oxycom - centrala IP PABX w chmurze
- NetWorld OnLine,
- 14.10.2011, godz. 11:05
Polska firma Oxycom zaprezentowała centralę telefoniczną dla przedsiębiorstw w formie usługi. e-Centrala IP PABX wykorzystuje cloud computing, umożliwiając zarządzanie komunikacją w firmie, przy pełnej kontroli kosztów.
Zobacz też:
Usługa eCentrali IP PABX dostępna jest w kilku wersjach, dopasowanych do potrzeb różnych typów przedsiębiorstw - Mini Business, Small Business oraz Corporate. Wśród narzędzi dostępnych w ramach IP PABX warto wymienić m.in.: interaktywne zapowiedzi głosowe (IVR), przekierowanie, zawieszanie i odrzucanie połączeń, numery wewnętrzne, wiadomości faksowe, pocztę głosową, zarządzanie liczbą połączeń, możliwość dostarczania wiadomości z poczty głosowej w formie załącznika audio do wiadomości e-mail oraz integrację z MS Outlook.