Oxycom - centrala IP PABX w chmurze

Polska firma Oxycom zaprezentowała centralę telefoniczną dla przedsiębiorstw w formie usługi. e-Centrala IP PABX wykorzystuje cloud computing, umożliwiając zarządzanie komunikacją w firmie, przy pełnej kontroli kosztów.

Atutem nowej usługi ma być łatwość wdrożenia i możliwość podłączenia do istniejącej już w firmie infrastruktury telekomunikacyjnej (z możliwością zachowania wykorzystywanych wcześniej numerów i urządzeń). Klient może też sam wybrać usługi, z których chce korzystać - w razie pojawienia się dodatkowych potrzeb istnieje możliwość rozbudowy podstawowej wersji o kolejne moduły stosownie do wzrostu potrzeb i możliwości finansowych. Rozwiązania zastosowane w IP PABX oparte są na technologii telefonii IP firmy Broadsoft.

Usługa eCentrali IP PABX dostępna jest w kilku wersjach, dopasowanych do potrzeb różnych typów przedsiębiorstw - Mini Business, Small Business oraz Corporate. Wśród narzędzi dostępnych w ramach IP PABX warto wymienić m.in.: interaktywne zapowiedzi głosowe (IVR), przekierowanie, zawieszanie i odrzucanie połączeń, numery wewnętrzne, wiadomości faksowe, pocztę głosową, zarządzanie liczbą połączeń, możliwość dostarczania wiadomości z poczty głosowej w formie załącznika audio do wiadomości e-mail oraz integrację z MS Outlook.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200