Outbox: 4 mln zł na rozwój usług w modelu cloud
- Piotr Waszczuk,
- 10.05.2010, godz. 16:53
Warszawska firma Outbox planuje stworzenie własnej platformy umożliwiającej rozwój oferty w modelu usług typu cloud. Wartość inwestycji ma wynieść ok. 4 mln zł. To jeden z nielicznych tego typu projektów w Polsce i część szerszej strategii spółki.
Niebawem do oferty firmy Outbox dołączy autorskie rozwiązanie usprawniające tworzenie i obsługę ofert marketingowo-promocyjnych. Oprogramowanie Outbox Order Capture Suite ma wspierać wprowadzanie na rynek nowych ofert. Dzięki integracji z rozwiązaniami wykorzystywanymi w branży telekomunikacyjnej pozwala na przyspieszenie czasu implementacji ofert w różnych systemach. Częścią Outbox Order Capture Suite będzie centralny katalog produktów automatycznie dystrybuujący informacje o nowej ofercie po innych systemach - od rozwiązań billingowych, przez CRM i aplikacje self service, aż po rozwiązania klasy ERP. Aplikacja będzie również wykorzystwać rozwiązania oferowane przez firmę IntelliWISE. Stosowne porozumienie zawarto w styczniu br. Według przedstawicieli spółki oprogramowanie Outbox Order Capture Suite będzie wspierać wprowadzanie wszystkie etapy wprowadzania na rynek nowych produktów telekomunikacyjnych - od pomysłu, aż po realizację. Pierwotnie rozwiązanie Outbox Order Capture Suite oferowane będzie głównie dostawcom usług telekomunikacyjnych. Przedstawiciele spółki nie wykluczają jednak, że z czasem zostanie dopasowanie również do specyfiki innych rynków - m.in. firm z sektora finansowego.
Zobacz również:
Czytaj też:
Outbox zoptymalizuje procesy Mazowieckiej Spółki Gazownictwa
Salesforce.com: narzędzie upraszczające projektowanie procesów biznesowych