Ruszyła kolejna edycja konkursu Lider Wsparcia
- (ag),
- 24.02.2009, godz. 20:13
Celem organizowanego od czterech lat przez HDI Poland konkursu jest promocja wykorzystania najlepszych praktyk w dziedzinie wsparcia użytkowników usług IT, pokazanie nowych rozwiązań, uhonorowanie osiągnięć najlepszych zespołów i indywidualności.
Organizatorzy stawiają sobie za cel również upowszechnienie najlepszych praktyk w zakresie zapewniania wysokiej jakości i efektywności w obszarze wsparcia użytkowników IT. Cel ten jest realizowany poprzez wybór i nagrodzenie organizacji, które w 2008 r. wyróżniały się na tym tle.
W tegorocznej edycji nagrodzone zostaną te organizacje, które w ubiegłym roku reprezentowały wysoki poziom organizacyjny i jakościowy w zakresie wsparcia użytkowników oraz przeprowadziły najciekawszy projekt doskonalący swe działania i osiągnęły w jego efekcie wymierną poprawę wskaźników działania. Konkurs jest organizowany w trzech kategoriach: Centrum wsparcia, Przedsięwzięcie roku i Osobowość roku. Udział w konkursie mogą brać wszystkie organizacje wsparcia działające na polskim rynku. Mogą to być zarówno organizacje wewnętrzne, jak i zewnętrzne. Ocenie będzie podlegać poziom dojrzałości organizacji, innowacyjność oraz udokumentowane sukcesy w zakresie wzrostu jakości i efektywności świadczonych usług.
Zgłoszenia przyjmuje firma CTPartners, reprezentująca HDI Poland. Formularze ze zgłoszeniami można wysyłać do 31 marca br. Szczegółowe informacje o konkursie można znaleźć na stronie HDI Poland. Computerworld od lat obejmuje patronat medialny nad konkursem Lider Wsparcia.
Więcej o Konkursie:
Druga edycja konkursu Lider Wsparcia rozstrzygnięta!
TP Liderem Wsparcia za rok 2005