TP: problemy z internetem załatwimy do połowy marca

Abonenci TP, przechodzący na usługi internetowe Netii, nie mogą się doczekać ich realizacji. Urząd Komunikacji Elektronicznej w wyniku licznych skarg postanowił interweniować w tej sprawie.

Zdaniem regulatora sam proces przejęcia użytkownika przez Netię w większości wypadków nie powinien zajmować dłużej niż 12 godzin. UKE wezwał obu operatorów do "usunięcia nieprawidłowości z obsłudze klientów usługi BSA (Bitstream Access) do 7 marca br".

Netia i TP wydały wspólne oświadczenie w którym stwierdzają, że "problemy z płynną zmianą dostawcy Internetu wynikają m.in. ze spiętrzenia w krótkim czasie dużej liczby zamówień po zmianie regulaminu neostrady tp, a także z konieczności stworzenia dodatkowych szczegółowych procedur współpracy między operatorami, co usprawni proces przełączania klientów." Operatorzy zadeklarowali rozwiązanie problemów z udostępnianiem usług do 15 marca br.

Netia była pierwszym w Polsce operatorem, który w ramach tzw. oferty Bitstream Access zaoferował abonentom TP komercyjne usługi dostępowe dla klientów indywidualnych. W połowie lutego spółka informowała, że chęć przejścia na usługi internetowe Netii zgłosiło już blisko 50 tys. klientów TP.

Czytaj także:

Siedmiu na łączach TPSA

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200