Strona główna - Data + Manage Analyze Predict: Computerworld

ZAGRANICZNI PRELEGENCI

do udziału zaprosiliśmy zagranicznych menedżerów największych światowych organizacji, które w swojej codziennej działalności przetwarzają ogromne ilości danych. O tym jak je najlepiej wykorzystać i na ich podstawie podejmować trafne decyzje biznesowe opowiedzą nasi specjalni goście z: BOOKING.COM, ALLIANDER, JUST GIVING I DUUNHUMBY (firma należąca do TESCO).

4 INTERAKTYWNE WARSZTATY

drugiego dnia uczestnicy będą mieli możliwość wyboru jednego z drugiego dnia uczestnicy będą mieli możliwość wyboru jednego z 4 równoległych, interaktywnych warsztatów  w trakcie których zgłębią wiedzę w wybranym obszarze.        

UWAGA: liczba miejsc na poszczególne warsztaty jest ograniczona, zachęcamy do wcześniejszej rezerwacji miejsc podczas rejestracji.     

INSPIRUJĄCE CASE STUDIES

aby stworzyć szeroki benchmark możliwości, które stwarzają technologie i rozwiązania analityczne, zaprosiliśmy przedstawicieli wielu branż – telekomunikacji, finansów i bankowości, energetyki, marketingu – którzy podzielą się swoimi doświadczeniami w tym obszarze.

BG Image
DATA + TO 4.EDYCJA KONFERENCJI COMPUTERWORLD DOTYCZĄCA ANALITYKI BIZNESOWEJ. TO POLSKA EDYCJA GLOBALNEGO WYDARZENIA, ORGANIZOWANEGO PRZEZ COMPUTERWORLD M.IN. W PHOENIX, BARCELONIE, HAMBURGU, LONDYNIE I AMSTERDAMie.
PODCZAS NASZEGO WYDARZENIA POKAŻEMY, JAK WYKORZYSTAĆ I GDZIE SZUKAĆ POTENCJAŁU ANALIZY DANYCH ORAZ JAKICH NARZĘDZI UŻYWAĆ, ABY ZWIĘKSZYĆ WARTOŚĆ DODANĄ DLA BIZNESU ORAZ LEPIEJ PRZEWIDYWAĆ TRENDY I ZACHOWANIA KLIENTÓW CZY UŻYTKOWNIKÓW.
DATA + JEST DLA WSZYSTKICH OSÓB, KTÓRE ZAJMUJĄ SIĘ ANALIZĄ, ZARZĄDZANIEM I WYKORZYSTYWANIEM DUŻYCH ILOŚCI DANYCH DO WSPIERANIA DECYZJI BIZNESOWYCH. zarejestruj się 

Goście Specjalni

Peter den Hamer

Pieter den Hamer

Big Data & Analytics Leader,  Alliander

Alliander to największa firma zarządzająca siecią energetyczną w Holandii, zatrudnia ponad 5500 pracowników, posiada 2 800 000 klientów. Zapewnia połączenia, jak również transport gazu i energii elektrycznej w około 1/3 Holandii.

Dawid Walter

David Walter

Head of Data Science and Analytics for Central Europe, duunhumby

Należąca do TESCO PLC firma duunhumby to światowy lider w dziedzinie badań i analizy zachowań konsumenckich. Współpracuje z detalistami i markami na skalę światową, analizując dane z ponad 350 000 000 ludzi w 28 krajach. Zatrudnia ponad 1900 pracowników w 30 biurach w Europie, Azji i Ameryce.

Athanasios Noulas

Athanasios Noulas

Data Scientist, Booking.com

Każdego dnia za pośrednictwem Booking.com rezerwowanych jest 750 000 noclegów. Jest dostępny w 42 językach i oferuje niemal 560 tys. obiektów w 209 krajach. Firma na całym świecie zatrudnia ponad 8300 osób, które zajmują się obsługą klientów i obiektów

Mike Uwin

Mike Unwin

Data Scientist Leader, JustGiving 

JustGiving została uruchomiona w 2001 roku i szybko stała się jedną z wiodących i największych platform fundrisingowych na świecie. Zwycięzca Best Giving Platform Awards 2014. Dzięki wykorzystaniu technologii światowej klasy, angażuje oraz bada zachowania i potrzeby ponad 24 000 000 użytkowników.

Warsztaty

Drugiego dnia konferencji uczestnicy będą mogli zindywidualizować swój program, dzięki wyborze jednego z równoległych, interaktywnych warsztatów. To wyjątkowa okazja do zgłębienia wybranej tematyki pod okiem ekspertów.  Liczba uczestników każdego z warsztatów jest ograniczona do 30 – decyduje kolejność zgłoszeń.

WARSZTAT I

Analiza danych społecznościowych przy użyciu ekosystemu Apache Hadoop.

dr Łukasz Bolikowski, Piotr Jan Dendek, Michał Oniszczuk, ICM, Uniwersytet Warszawski

PROFIL WARSZTATÓW: TECHNOLOGICZNY

więcej informacji

WARSZTAT II

System R – współczesna analiza danych i statystyka dla organizacji. 

Artur Suchwałko, Właściciel, QuantUp

PROFIL WARSZTATÓW: TECHNOLOGICZNY

więcej informacji

WARSZTAT III

Skuteczna wizualizacja danych i jej wpływ na czas i trafność decyzji biznesowych. 

Bartosz Czapiewski, Trener i Konsultant, Założyciel, SkuteczneRaporty.pl
PROFIL WARSZTATÓW: BIZNESOWY

więcej informacji

WARSZTAT IV

Strategia danych w firmie: gdzie szukać efektywnych połączeń i co warto analizować?

Bartosz Kolasa, Channel Manager; Kamil Góral BDM, PiLAB

PROFIL WARSZTATÓW: BIZNESOWY

więcej informacji

Prelegenci

Bartosz Czapiewski
Bartosz CZAPIEWSKI Trener i Konsultant, Założyciel, SkuteczneRaporty.pl
Kamil Góral
Kamil GÓRAL BDM, PiLAB

Jarosław Grygolec
dr Jarosław GRYGOLEC Ekspert ds. Analitycznego CRM, PKO Bank Polski
Michał Hoppel
Michał HOPPEL Dyrektor Departamentu Systemów Korporacyjnych i Kartowych, Obszar Rozwoju Systemów, BZ WBK
dr Łukasz Bolikowski
dr Łukasz Bolikowski Head of Applied Data Analysis Lab, ICM, University of Warsaw
Bartosz Kolasa
Bartosz KOLASA Channel Manager, PiLAB
Adam Kutyma
Adam KUTYMA Dyrektor ds. Analiz Biznesowych, Play (P4)
Artur Suchwałko
dr inż. Artur SUCHWAŁKO Właściciel, QuantUp

Partner merytoryczny

Patroni

Jesteśmy do Państwa dyspozycji 

Program konferencji:

Aleksandra Zygarska
Tel. 22 3217 872
[email protected]

Organizacja i promocja:

Magdalena Szczodrońska
Tel. 22 3217 935
[email protected]

Programy sponsorskie:

Agata Goździk
Tel. 22 3217 830
[email protected]

Dyrektor Konferencji BM:

Sebastian Watras
Tel. 22 3217 730
[email protected]