Po co nam właściwie badanie AudIT?

Dzisiejszy rynek pracownika – zwłaszcza w branży IT – sprawia, że szukanie przewag konkurencyjnych jest koniecznością.

Udział w badaniu mierzącym satysfakcję pracowników daje nie tylko wiedzę na temat ich zaangażowania, ale i poprawia wizerunek firmy w oczach przyszłych pracowników.

DLA KOGO JEST BADANIE AUDIT?




DLACZEGO WARTO WYBRAĆ WŁAŚNIE BADANIE AUDIT?

  • nasz indeks TRI*M w 100% bazuje na opiniach pracowników
  • działamy na polskim rynku IT, więc nasze narzędzie jest od początku przygotowane na polski rynek i dopasowane do polskiego kontekstu; nie musimy dostosowywać na siłę badania przygotowanego pierwotnie na inne rynki
  • w firmach, które się badają, rok do roku rośnie zadowolenie i zaangażowanie pracowników – każda z firm, która ponownie się bada, ma coraz lepszy wynik! – jest to spowodowane budowaniem kultury organizacyjnej firmy oraz wdrażaniem naszych rekomendacji

Badanie jest skierowane do firm, które:

 

  • mają rozbudowane struktury IT (minimum 30 pracowników)
  • są na etapie poszukiwania odpowiednich osób do swoich zespołów IT,
  • chcą uzyskać szczegółowe informacje na temat warunków pracy wewnątrz swojej organizacji i porównać się z innymi uczestnikami badania.

Spojrzenie z dwóch perspektyw

Perspektywa pracodawcy

Zastanów się, czy jako pracodawca masz do czynienia z następującymi wyzwaniami:

  • Chcę ograniczyć rotację pracowników
  • Chcę, by moja marka pracodawcy była pozytywnie postrzegana
  • Oczekuję wzrostu produktywności
  • Chcę przyciągać najlepszych pracowników
  • Chcę wiedzieć, co jest źródłem satysfakcji moich pracowników
  • Szukam obszarów wymagających poprawy

Jeśli odpowiedziałeś TAK na więcej niż 2 pytania – badanie AudIT jest właśnie dla Ciebie!

Perspektywa pracownika

Co pracownik myśli o Twojej firmie?

  • Troszczy się o pracowników
  • Jest uznawana za dobrego pracodawcę
  • Szanuje i wspiera work-life balance
  • Docenia zaangażowanie pracowników
  • Dba o koleżeńskie relacje
  • Prowadzi ciekawe projekty
  • Ma dobrą pozycję rynkową
  • Regularnie bada poziom satysfakcji pracowników