Lenovo nawiązało współpracę w obszarze IOT z ADLINK Technology


Dla klientów nowa relacja partnerska Lenovo oznacza rozszerzoną ofertę rozwiązań. Dla firmy - to zwiększenie udziału w rynku wbudowanych komputerów PC.

Lenovo nawiązało współpracę partnerską z ADLINK Technology, globalnym dostawcą zaawansowanych produktów klasy Edge Computing, oraz technologii dla Internetu Rzeczy (IoT), aby rozszerzyć ofertę zintegrowanych rozwiązań sprzętowych/oprogramowania, oraz zwiększyć swój udział w rynku wbudowanych komputerów PC. Dział rozwiązań OEM Lenovo oferuje pełną gamę produktów sprzętowych a także umożliwia klientom OEM korzystanie z niestandardowych rozwiązań i usług w skali całego świata - od etapu projektowania po wdrożenie.

Natomiast ADLINK dostarcza różnorodne, technologiczne elementy konstrukcyjne oraz ogólne i dedykowane dla rynku IoT platformy, które zapewniają obsługę różnorodnych branżowych scenariuszy biznesowych. Dzięki temu partnerstwu, dział rozwiązań OEM firmy Lenovo rozszerzy swoją ofertę produktów o wbudowane komputery PC ADLINK. Współpraca pozwala obu firmom tworzyć pakiety oprogramowania i sprzętu, które współpracują ze sobą i dla siebie wzajemnie. Te zintegrowane systemy zapewnią klientom bardziej płynną integrację komponentów i ułatwią firmom OEM projektowanie oraz wprowadzanie innowacyjnych produktów przy jednoczesnym wykorzystaniu możliwości kreowanych przez IoT oraz model OEM.

Mając za sobą długą historię innowacji systemowych, Lenovo oferuje szeroką gamę komputerów osobistych, inteligentnych urządzeń i technologii centrów danych zaprojektowanych w jednym celu: dostarczania lub przekraczania przez rozwiązania klientów oczekiwanych korzyści. Dział rozwiązań OEM firmy Lenovo pomaga klientom w projektowaniu, dostosowywaniu, wytwarzaniu, integracji, logistyce związanej z realizacją zamówień i zarządzaniu cyklem życia. To gwarancja sukcesu na wszystkich etapach cyklu użytkowania produktu. Lenovo oferuje niezawodne produkty i usługi OEM, które pozwalają klientom skoncentrować się na ich rozwiązaniach i wydłużonym cyklu życia, zamiast skupiać się na platformie i partnerach.

Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy współpracować z ADLINK i zintegrować te dwa rozwiązania, które pozwolą klientom korzystać z łatwego w obsłudze, kompleksowego pakietu sprzętu i oprogramowania” - powiedział Paul Burke, dyrektor działu sprzedaży OEM Lenovo.

Relacja między Lenovo i ADLINK przynosi obopólne korzyści i uzupełnia mocne strony każdej organizacji” - powiedziała Elizabeth Campbell, dyrektor generalny ADLINK w Ameryce. „Lenovo jest dobrze znane ze swoich niezawodnych stacji roboczych i komputerów osobistych, a rozwiązania ADLINK zapewniają wyjątkową wydajność i funkcje oprogramowania, które pomogą Lenovo rozszerzyć zasięg na nowe branże i aplikacje.

Zapisz się na bezpłatny newsletter. Dowiesz się o webinarach, nowych case study oraz white paperach.