Lenovo Data Center Group Business Partnert University


W dniach 20 i 21 marca w Radziejowicach pod Warszawą odbyło się doroczne spotkanie Partnerów Lenovo Data Center Group. Zainteresowanie spotkaniem w tym roku przekroczyło wszelkie oczekiwania organizatora – uczestniczyło w nim aż o 60% osób więcej niż w poprzedniej edycji.

W trakcie konferencji był czas na przedstawienie strategii Lenovo DCG, prezentację produktów i rozwiązań, dyskusje oraz wymianę doświadczeń biznesowych pomiędzy uczestnikami, a także na uporządkowanie wiedzy. Bardzo ważnym elementem spotkania była dedykowana ścieżka edukacyjna, dzięki której partnerzy mogli przygotować się do zdania certyfikowanych egzaminów handlowych bądź technicznych. Warto dodać, iż dzięki certyfikacji partnerzy uzyskują dostęp do dodatkowych zasobów, które umożliwiają podniesienie profitowości ich biznesu. Nowi partnerzy mieli natomiast możliwość zapoznania się z warunkami współpracy z Lenovo DCG oraz wynikającymi z tej współpracy korzyściami.

Strategia Lenovo Data Center Group w obszarze rozwiązań biznesowych skupia się na potrzebach związanych z szerokorozumianą cyfrową transformacją. Zmiany w obszarze infrastruktury i operacji IT umożliwiają wdrożenie zmian biznesowych. Kluczowe w przypadku tego typu inwestycji są kwestie związane z zaawansowaną analityką zbiorów danych. Sam „dobry” produkt już nie wystarcza. Najistotniejsze jest obecnie zaadresowanie obecnych jak i przyszłych potrzeb klientów.

„Przeprowadzane przez nas projekty cyfrowej transformacji nie mają na celu rozwiązanie jedynie obecnych problemów naszych klientów. Staramy się, aby nasze działania umożliwiły klientom wyróżnienie się na tle konkurencji w wyniku, czego będą w stanie nawiązać nowe interakcje ze swoimi kontrahentami – stwierdza Roman Sioda, Country Leader Lenovo DCG.

„Oczywiście nasz model biznesowy opiera się na ścisłej współpracy z naszymi dystrybutorami oraz partnerami handlowymi. Wspólnie staramy się tworzyć oraz dostarczać rozwiązania, które umożliwią klientom zmodernizowanie ich przedsiębiorstw, co będzie skutkowało odnotowaniem dodatkowych korzyści biznesowych” - dodaje Roman Sioda.

Współpraca z kanałem partnerskim jest dla Lenovo DCG jednym z priorytetów na nadchodzący rok, czego dowodem jest zorganizowane spotkanie. Znaczący wzrost zainteresowania za strony partnerów, wzrost o 60%, dowodzi, że Lenovo upatruje swojej szansy w dotarciu do rynku właśnie przez kanał partnerski.

W trakcie spotkania Lenovo podkreśliło kompletność swojej oferty w obszarze infrastruktury Data Center zapraszając partnerów do jak najszerszej współpracy. Dodatkowym atutem tej współpracy jest wyróżniające się na rynku zaangażowanie zespołu Lenovo DCG w projekty swoich partnerów i ich klientów. Poza nawiązaniem relacji z szerokim kanałem partnerskim Lenovo DCG stawia też na zacieśnienie współpracy z wybranymi partnerami, którzy będą specjalizować się w konkretnych trzech obszarach.

Pierwszą grupę stanowią partnerzy skupiający się na rozwiązaniu SAP HANA, które umożliwia innowacyjną analitykę biznesową w czasie rzeczywistym. Drugi obszar dotyczy rozwiązań hiperkonwergentnych, czyli rozwiązań stworzonych na bazie infrastruktury Lenovo z oprogramowaniem firmy Nutanix, które umożliwiają konsolidację oraz uproszczenie posiadanej infrastruktury. Ostatni, trzeci obszar stanowią rozwiązania chmurowe, czyli to, co Lenovo definiuje, jako ofertę ThinkAgile wykorzystującą rozwiązania oparte na technologiach Microsoft, VMware, Red Hat bądź SUSE.

Więcej informacji na temat rozwiązań Lenovo Data Center Group oraz współpracy partnerskiej można znaleźć na stronie: https://www.lenovo.com/pl/pl/data-center

Zapisz się na bezpłatny newsletter. Dowiesz się o webinarach, nowych case study oraz white paperach.