Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
reklama
Temat: reklama
Internauci potrafią "nie widzieć" reklam
Anna Meller
Użytkownicy szybko przyzwyczajają się do miejsc, w których znajdują się reklamy na stronach internetowych i zaczynają je ignorować. Ich wzrok skupia się od razu na miejscach wolnych od obrazów bądź treści marketingowych. Jedynym rozwiązaniem może być częste zmienianie formatu i miejsca e-reklamy – wskazuje raport Usability Company oraz Eyetrackera.
Miliard euro z e-reklamy
Anna Meller
Chociaż udział reklamy internetowej w całym rynku reklamowym jest niewielki, to i tak Internet jest w tej chwili najbardziej dynamicznym i najlepiej rozwijającym się medium – twierdzą analitycy Forrester Research. Według ich prognoz, w 2005 roku wydatki na e-reklamę wyniosą miliard euro.
Dźwiękowa e-reklama w Polsce się nie sprawdza
Anna Meller
Polscy użytkownicy Sieci z irytacją reagują na reklamę internetową z dźwiękiem – wskazują rodzime sieci reklamowe. IAB Polska zaznacza, że zdarzyły się już przypadki bardzo negatywnej reakcji na taką formę marketingową. Obecnie formy dźwiękowe stanowią ok. 1% wszystkich rodzajów e-reklamy. Nic nie wskazuje na to, aby ten odsetek się powiększył.
Microsoft uśmierci pop-upy?
Anna Meller
Ostatnie zapewnienia Microsoftu, że w przeglądarce Internet Explorer pojawi się opcja blokowania reklam typu pop-up wstrząsnęła środowiskiem reklamodawców i wydawców treści. Jeżeli taka funkcja będzie ustawiona jako domyślna, to najprawdopodobniej pożegnamy się już z taką formą marketingową.
USA: Zaczyna się druga dobra passa dotcomowa?
Anna Meller
Zwiększył się udział reklamy internetowej w całym rynku reklamowym w Stanach Zjednoczonych. Zwłaszcza drugi kwartał okazał się dla branży internetowej wyjątkowo przychylny – wskazują wyniki raportu opracowanego przez IAB oraz dział Monitor-Plus firmy Nielsen Media Research. Amerykanie zapowiadają nadejście drugiego dotcomowego boomu.
E-reklama w coraz lepszej kondycji
Anna Meller
Przychody z tytułu internetowego marketingu wzrosły w pierwszych sześciu miesiącach br. o 10,5% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku – wskazuje raport przygotowany przez PricewaterhouseCoopers oraz Interactive Advertising Bureau. Co więcej, nastąpiło ciekawe przetasowanie w formach reklamy: bannery tracą na popularności, za to zwiększa się wykorzystanie płatnych odnośników.
Nadchodzi drugi czas świetności e-reklamy
Anna Meller
Po załamaniu się dotcomowej potęgi przez ostatnie trzy lata reklama internetowa walczyła o przetrwanie. Wygląda na to, że rynek doczekał się w końcu lepszych czasów – podkreślają analitycy PricewaterhouseCoopers.
Lokalne poszukiwania
Anna Meller
Coraz więcej osób korzystających z wyszukiwarek internetowych chce pozyskać jedynie „lokalne” informacje, związane z instytucjami, firmami czy sklepami działającymi w pobliżu miejsca zamieszkania użytkownika. Wygląda na to, że geolokalizacja wyników wyszukiwania to kolejny etap rozwoju internetowych mechanizmów wyszukiwania.
W poszukiwaniu sposobu na internetowy sukces
Anna Meller
Co dzięki Internetowi może osiągnąć wydawca? Jaka będzie przyszłość reklamy elektronicznej? – nad tym obecnie zastanawiają się wydawcy gazet i magazynów – wynika z raportu Gartner G2.
Czas płatnego wyszukiwania
Daniel Cieślak
Przychody z tzw. płatnego wyszukiwania zwiększą się w tym roku o 50% (w porównaniu z rokiem ubiegłym) - wynika z raportu opublikowanego przez Jupiter Research. Z opracowania dowiadujemy się, że cały e-reklamowy tort zwiększy się w 2003 r. o 10% - do 6,3 mld USD.
Overture też na plusie
Daniel Cieślak
Firma Overture Services odnotowała w drugim kwartale br. 7,6 mln USD zysku, przy przychodach na poziomie 265 mln USD. W porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego zysk firmy co prawda zmalał (z 17,5 do 7,6 mln USD), za to przychody zwiększyły się z 152,5 mln do 265 mln USD.
e-reklama odbija się od dna?
Daniel Cieślak
Expert Monitor opublikował kolejną edycję raportu "Wydatki reklamowe w mediach". Tym razem prezentowane są w nim dane za maj 2003 - z opracowania wynika, że udział wydatków na reklamę w Internecie w całym reklamowym "torcie" zwiększył się od kwietnia z 1,34 do 1,54%. To może niewiele, ale dynamika wzrostu jest całkiem obiecująca.
Poprzednia
strona
1
...
7
8
9
10
11
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »