Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
reklama
Temat: reklama
DoubleClick z zyskiem
Anna Meller
Znane są już wyniki finansowe DoubleClicka. Firma osiągnęła 72,9 mln USD przychodu w czwartym kwartale 2003 roku, co stanowi o 10% więcej w porównaniu z analogicznym okresem 2002 roku.
Pop-upy nie będą od razu blokowane
Anna Meller
W przygotowywanej wersji Internet Explorera zapowiadana wcześniej funkcja blokowania reklam otwierających się w dodatkowych okienkach przeglądarki nie będzie ustawiona domyślnie jako włączona. Przynajmniej takie ustawienia zaimplementowano w wersji beta nowego IE.
E-marketing coraz ważniejszy
Anna Meller
Amerykańscy specjaliści ds. promocji online wskazują, że Internet staje się coraz istotniejszym kanałem dla reklamowania produktów i usług. Większość marketingowców zaznacza jednak, że ich zaangażowanie w e-promocję jest wciąż zbyt małe.
Nie będzie rozstania z pop-upami?
Anna Meller
Na rynku pojawia się coraz więcej rozwiązań blokujących wyskakujące w nowych okienkach reklamy. Latem w Internet Explorerze pojawi się też taka opcja. Wydawcy online są zaniepokojeni tym faktem. Tymczasem DoubleClick pociesza, że przygotowuje oprogramowanie, które pozwoli obejść blokadę pop-upów – podał New York Times.
Reklamy rodem z telewizji pojawią się w Internecie
Anna Meller
Firma Unicast zamierza przedstawić dzisiaj zupełnie nowy format reklamy, który może stać się przełomem dla marketingu elektronicznego. W Internecie zaprezentowane zostaną 30-sekundowe spoty telewizyjne, które, co ciekawe, nie będą się długo ładować na witrynie.
Nowy system reklam i konta pocztowe w Google
Anna Meller
Google jest w trakcie przygotowywania nowego systemu reklamowego, który będzie połączony z pocztą elektroniczną. Zdaniem wielu, to rozwiązanie ma przyczynić się do znacznego wzrostu przychodów wyszukiwarki. Co więcej, Google zamierza odebrać użytkowników portalom Yahoo! oraz MSN.
AD:TECH - Trendy w e-reklamie w 2004 roku
Anna Meller
Z przeprowadzonej wśród amerykańskich ekspertów od internetowego marketingu ankiety wynika, że w bieżącym roku największy nacisk reklamodawców położony zostanie na płatne odnośniki i reklamę stosowaną w listach poczty elektronicznej. Te formy uznane zostały za najbardziej skuteczne. Cieszyć może prognoza wzrostu wydatków na e-reklamę w tym roku.
Reakcja na sponsorowany odnośnik
Anna Meller
Ponad połowa internautów obojętnie zapatruje się na obecność płatnych odnośników w wynikach wyszukiwania – podaje Nielsen//NetRatings. Użytkownicy nie mają nic przeciwko ich obecności, a jedna piąta wskazuje, że sponsorowane odsyłacze mogą pomóc w poszukiwaniu konkretnej informacji.
Nieśmiertelne bannery?
Anna Meller
Wydawałoby się, że tradycyjne formy reklamy typu banner powoli odchodzą do lamusa, skoro coraz więcej mówi się o popularności i skuteczności innych rodzajów promocji, np. sponsorowanych odnośników. Nic bardziej błędnego – wskazują badania Jupiter Research oraz PwC/IAB.
Rekordowy rok dla e-reklamy
Anna Meller
Pomimo tego że cały sektor reklamowy w Wielkiej Brytanii przeżywa chwile słabości, wydatki na internetowe formy promocji wciąż rosną. Z opublikowanego niedawno raportu PricewaterhouseCoopers oraz Interactive Advertising Bureau UK wynika, że w tym roku e-reklama będzie święcić największe w swej historii triumfy.
Microsoft jednak zabije pop-upy
Anna Meller
Microsoft potwierdził informację o wprowadzeniu do nowej wersji Internet Explorera opcji blokowania reklam typu pop-up. Wiadomo już też, w jaki sposób uruchamiana będzie ta funkcja w przeglądarce. W związku z taką zapowiedzią, amerykańscy wydawcy już postanowili zmienić strategie reklamowe: zamiast pop-upów sprzedawać będą reklamy typu 'rich media' – podał Online Journalism Review.
Rekordowy trzeci kwartał
Anna Meller
Miniony kwartał br. został uznany za najlepszy pod względem sprzedaży reklamy internetowej ze wszystkich kwartałów począwszy od 2001 roku – wynika z analiz czterech firm: IAB, PricewaterhouseCoopers, TNS Media Intelligence/CMR oraz Universal McCann.
Poprzednia
strona
1
...
6
7
8
9
10
11
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »