Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
reklama
Temat: reklama
Google nasila walkę z nieuczciwymi i niebezpiecznymi reklamami
Facebook i Instagram bez reklam, ale za dodatkową opłatą
YouTube zacznie walczyć z blokowaniem reklam
Janusz Chustecki
Serwis YouTube testuje rozwiązanie, które zmusi użytkowników do oglądania treści komercyjnych. Usługa streamingu zostanie zawieszona, gdy użytkownik skonfiguruje na swoim komputerze opcję blokującą wyświetlanie reklam.
Google zmienia algorytmy - więcej reklam w Gmailu
Daniel Olszewski
Najpopularniejszy klient pocztowy na świecie wyświetlać będzie więcej reklam. Zmiana z pewnością nie przypadnie do gustu użytkonwikom.
Prezes przeglądarki Vivaldi ma pomysł na reklamy w sieci
Daniel Olszewski
Vivaldi to przeglądarka sieciowa skupiona na bezpieczeństwie i prywatności użytkowników. Jaki pomysł na reklamy w sieci ma prezes Vivaldi?
Google wydaje Privacy Sandbox w celu ochrony przed reklamami
Daniel Olszewski
Google udostępnia funkcję Privacy Sandbox użytkownikom sprzętu z Androidem. Rozwiązanie ma chronić przed natarczywymi i niechcianymi reklamami.
Jak pozbyć się ukrytych reklam w systemie Windows 10/11?
Daniel Olszewski
Microsoft przemycił do Windows 10 i Windows 11 sporo ukrytych reklam, o których możemy nawet nie zdawać sobie sprawy. Jak skutecznie pozbyć się ich pozbyć i zwiekszyć efektywność swojej pracy?
Prywatność w Apple powoduje straty finansowe dla wielu małych biznesów
Grzegorz Kubera
Zmiany w sposobie udostępniania danych przez aplikacje dla systemu iOS mocno uderzają nie tylko w biznes reklamowy Facebooka, ale też w niektóre małe firmy.
Netflix z reklamami będzie dostępny dzięki Microsoft
Grzegorz Kubera
Netflix chce wprowadzić plan subskrypcji oparty na reklamach, a Microsoft ma w tym pomóc.
Usługa YouTube Shots oferuje nową możliwość
Janusz Chustecki
Google zaczyna krok po kroku wdrażać globalnie rozwiązanie, które pozwala użytkownikom usługi YouTube Shots (używanej do tworzenia i rozpowszechniania krótkich treści wideo trwających nie dłużej niż jedną minutę) wstawiać do klipów reklamy.
Czy sztuczna inteligencja zadomowi się w Twoim kanale informacyjnym?
Mark Chillingworth
Czy AI oferuje dyrektorom ds. informatyki, działom komunikacji i marketingu naprawdę wartościową technologię, czy też zwiększy ilość treści, ale obniży ich jakość?
Reklamy wkraczają do kosmosu
Janusz Chustecki
Znana amerykańska firma SpaceX i kanadyjski start-up podjęły współpracę, której celem jest wystrzelenie w kosmos satelity wyświetlającego reklamy. Będzie ona wyświetlana na specjalnym, rozłożonym przez satelitę ekranie, a zleceniodawcy będą za nią wnosili opłaty w wirtualnej walucie, którą ma być Dogecoin.
1
2
3
4
5
...
11
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »