Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
reklama
Temat: reklama
Internet ma 1,34% wydatków na reklamę
Szymon Augustyniak, Daniel Cieślak
Firma Expert Monitor opublikowała najnowszy raport "Wydatki reklamowe w mediach". Wynika z niego, że w kwietniu na reklamę w polskim Internecie przeznaczono ponad 14,2 mln zł. Oznacza to niewielki spadek udziału wydatków na reklamę internetową w całym "torcie".
Przeglądarki pod lupą
Arkadiusz Piasek
Firma comScore Networks, znana głównie z systemu monitorowania ruchu w witrynach internetowych Media Metrix, uruchomiła nową usługę, polegającą na monitorowaniu największych serwisów wyszukiwawczych i mierzeniu popularności wpisywanych w nie zapytań.
Nowe, tlenowe reklamy
Daniel Cieślak
W ofercie portalu o2.pl znalazły się dwie nowe formy reklamy: banner rotacyjny oraz reklamowe "Pakiety weekendowe". Obie nowości prezentowane będą za pośrednictwem komunikatora Tlen.pl.
Spadają wydatki na e-reklamę
Krzysztof Kozerski
W ciągu pierwszych trzech kwartałów br. wydatki na reklamę w Internecie spadły w USA o 18% w stosunku do tego samego okresu roku poprzedniego.
Inteligo znowu na boisku
Szymon Augustyniak
W trakcie wielomiesięcznych negocjacji związanych z wyborem kupca i sprzedażą konta internetowego Inteligo przez BGB Berlin utrzymywała się wokół tego usługodawcy internetowej bankowości medialna cisza. Obecnie, w dwa tygodnie po pomyślnie przeprowadzonej fuzji systemowej z nowym właścicielem – PKO BP – rusza silna kampania reklamowa. Przedstawiona też została nowa strategia Inteligo i PKO BP.
Internautów walka ze spamem
Krzysztof Kozerski
Aby uniknąć otrzymywania niechcianej poczty internauci zmieniają swe adresy e-mailowe. Z ostatnich badań przeprowadzonych przez NFO WorldGroup wynika, że każdego roku aż 31% adresów e-mailowych, ich użytkownicy zastępują nowymi.
Dochodowe Yahoo!
Krzysztof Kozerski
Na czwartkowej sesji amerykańskiej giełdy ceny akcji największego amerykańskiego portalu internetowego Yahoo! wzrosły o ponad 21%.
e-reklama ponad rynek
Szymon Augustyniak
Według szacunków CMR, e-reklama była jednym z nielicznych segmentów rynku reklamowego, który wzrósł w I poł. br. Rynek reklamy internetowej urósł w tym czasie o 2% do 1,53 mld USD, podczas gdy cała branża straciła 0,2%.
IAB Polska: oddzielić treść od reklamy
Szymon Augustyniak
Internet Advertising Bureau Polska przedstawiło swoje zalecenia w odniesieniu do produktów reklamowych wyszukiwarek: pozycjonowania linków i zamieszczania płatnych odnośników w wynikach wyszukiwania.
DoubleClick: tylko technologia
Jarosław Ochab
DoubleClick sprzeda swój dział brokerski dotychczasowemu konkurentowi - amerykańskiej spółce L90. Sprzedaż agencji pozwoli firmie skupić się na rozwoju technologii i usług serwowania reklam, obsługi kampanii internetowych oraz innych narzędzi bezpośredniego marketingu. L90, która zmieni nazwę na MaxWorldwide, będzie prawdopodobnie największym na świecie brokerem reklam internetowych.
Rynek reklamy internetowej w Polsce prześwietlony
Szymon Augustyniak
Według informacji AdNetu, udziały w rynku powyżej 1% ma trzynastu wydawców. Największe udziały "gotówkowe" na podstawie przekazanych informacji mają portale - Onet (29%), Wirtualna Polska (18%), Interia (12%) i Gazeta (12%). Wśród największych reklamobiorców znalazły się także serwisy wydawnictw - IDG Poland i Rzeczpospolitej - posiadające po 2% rynku.
Błyskotliwe pomysły
Wanda Żółcińska
Innowacja to ostatnio bardzo modny temat, również dla managerów. Jednak wprowadzenie nowych pomysłów do firmy nie jest łatwym zadaniem.
Poprzednia
strona
1
...
7
8
9
10
11
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »