Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
reklama
Temat: reklama
Firefox zostanie wyposażony w inteligentny filtr reklam
Janusz Chustecki
Mozilla podała iż zamierza pójść w ślady firmy Google i doda jeszcze w tym roku do jednej z kolejnych wersji przeglądarki Firefox mechanizm analizujący, filtrujący oraz w efekcie blokujący pewne typu reklam.
Mozilla wycofuje z Facebooka reklamy
Janusz Chustecki
Firma poinformowała, że decyzję taką podjęła po skandalu jaki wybuchł po tym, gdy okazało się iż Facebook udostępniał firmie Cambridge Analytica poufne dane swoich klientów.
Przeglądarka Chrome zacznie walczyć z niechcianymi reklamami
Janusz Chustecki
Google zapowiada, że od połowy lutego przyszłego roku jej przeglądarka Chrome zacznie blokować szczególnie irytujące i nie spełniające określonych wymogów reklamy. Firma chce w ten sposób zapewnić użytkownikom komfort pracy, wycinając ze stron WWW te reklamy, te nie spełniają wymogów wypracowanych przez stowarzyszenie reklamodawców Coalition for Better Ads.
Polacy blokują reklamy na potęgę
Janusz Chustecki
Jak podaje nowy raport OnAudience.com z grupy Cloud Technologies (warszawska spółka z segmentu nowych technologii), Polacy pozostają nadal liderem w blokowaniu reklam. Okazuje się, że w polskim internecie aż 46 proc. odsłon jest blokowanych.
Jak zarobić na reklamach (ale naprawdę)?
Michał Bonarowski
Też należysz do tych, co narzekają na „wszechobecne reklamy”, „permanentną inwigilację” i „w obecnym świecie nie ma nic za darmo”? Przygotuj się na zmianę, która zrobi z Ciebie ze zrzędy akolitę nowego porządku reklamowego świata.
UE bierze pod lupę usługę AdSense i oskarża Google o stosowanie monopolistycznych praktyk
Janusz Chustecki
UE (Unia Europejska) znowu pozywa Google do sądu. Znowu, ponieważ w ostatnich miesiącach to już kolejna taka sprawa. Ostatni pozew Unii przeciw firmie Google wpłynął do sądu 14-go lipca. Oskarża ona w nim korporację o niewłaściwe zarządzanie usługą AdSense i stosowanie praktyk monopolistycznych w tak ważnym dla niej obszarze, jak reklamy.
Google zablokował w 2015 r. rekordową ilość nieuczciwych reklam
Janusz Chustecki
W 2015 roku Google zablokował o 43% więcej szkodliwych reklam niż w poprzednim 2014 roku, czyli ponad 780 mln. To duży wzrost biorąc pod uwagę fakt, że w trzecim kwartale ubiegłego roku firma obsłużyła tylko 23% więcej reklam niż w tym samym kwartale 2014 r.
Gino Rossi: beacony pomagają sprzedać więcej butów
Władysław Kasicki
Dlaczego nie każdy dostanie w salonie Gino Rossi personalizowaną wiadomość, o wierze i dowodach na skuteczność spójnego, pragmatycznego cyfrowego podejścia w sektorze detalicznym mówią Wojciech Chochołowicz, CMO w Gino Rossi oraz Jarosław Królewski, dyrektor zarządzający/CEO HG Intelligence S.A.
Suggested Tiles – czyli reklamy w Firefoksie po nowemu
Janusz Chustecki
Mozilla zapowiada nową platformę Suggested Tiles zaprojektowaną specjalnie dla reklamodawców. Na obsługiwanych przez nią kafelkach będą się pojawiać treści reklamowe wyświetlane domyślnie na każdej nowej stronie otwieranej przez użytkownika Firefox.
HTC planuje wprowadzić reklamy na ekranie telefonów
Marcin Marciniak
Firma HTC znana z produkcji zaawansowanych smartfonów, borykająca się jednak ze słabymi wynikami finansowymi, przygotowała narzędzia w celu wyświetlania reklam na głównym ekranie.
Wtorkowy Przegląd Prasy
Andrzej Penkalla
Internet z satelity coraz bliżej... W 2014 roku Google zablokował 524 mln „złych” reklam... Powstała najdłuższa regionalna sieć światłowodowa... Alibaba inwestuje w smartfony i rozwija swój system operacyjny... Telewizory podsłuchują nasze rozmowy... Amerykanie docenili polski pomysł na inteligentny dom...
Google zablokował w 2014 r. ponad pół miliarda reklam i aplikacji
Janusz Chustecki
Firma twierdzi, że stoi na pierwszej linii walki z nieuczciwymi reklamami, aplikacjami zawierającymi malware i generalnie z ogłoszeniami, które wprowadzają konsumentów kupujących różnego rodzaju produkty i usługi w błąd oraz zagrażają ich bezpieczeństwu.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
5
...
11
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »