Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
reklama
Temat: reklama
IAB Polska mówi nie rządowemu projektowi podatku pobieranego od reklam internetowych
Janusz Chustecki
IAB Polska (z ang. Interactive Advertising Bureau; działający na polskim rynku od 2007 roku Związek Pracodawców Branży Internetowej) opublikował dzisiaj na swojej witrynie oświadczenie, w którym wyraża dezaprobatę wobec zaprezentowanego przez rząd projektu ustawy, która wprowadza tzw. „składkę solidarnościową” naliczaną od przychodów z reklam.
Facebook kontra iOS 14
Janusz Chustecki
Facebook jest mocno zaniepokojony poczynaniami firmy Apple i twierdzi, że zabezpieczenia wprowadzone przez nią do kolejnej wersji systemu operacyjnego iOS, gwarantujące użytkownikom prywatność, spowodują iż jego zyski, jak również współpracujących z nim firm i deweloperów, mogą zostać znacznie okrojone.
Firefox 79 blokuje najnowszą metodę śledzenia aktywności użytkowników
Janusz Chustecki
Oddając do użytku przeglądarkę Firefox 79, Mozilla wprowadziła do niej bez rozgłosu modyfikację usprawniającą pracę mechanizmu ETP, który blokuje teraz jedną z nowych, wyjątkowo inwazyjnych technik używanych przez reklamodawców do śledzenia aktywności użytkowników.
Ten raport pokazuje, jak COVID-19 napędza zyski gigantom przemysłu IT
Janusz Chustecki
Najnowsze badania internetu pokazują, że witryny zawierające fałszywe informacje o koronawirusie i rozpowszechniające spiskowe teorie o genezie tego zagrożenia, mogą zarobić krocie. Większość takich zysków generują towarzyszące takim treściom reklamy, które są zamieszczane na wielu internetowych platformach, również tych należących do gigantów technologicznych przemysłu IT, takich jak Google, Amazon czy Bloomberg.
Facebook w opałach
Janusz Chustecki
Bojkot Facebooka ze strony biznesu przynosi rezultaty. Pod koniec zeszłego tygodnia akcje firmy spadły o 8% co w przeliczeniu na pieniądze oznacza, że Facebook był wtedy warty aż o 7 mld USD mniej niż tydzień wcześniej.
Facebook ma dość polityki?
Wanda Żółcińska
To interesujący trend i choć nie do końca wpisuje się w kwestie związane z zarządzaniem technologią - będziemy obserwować, czy się przyjmie: Mark Zuckerberg zapowiedział, że użytkownicy Facebooka na początek w USA, a później również w innych krajach, będą mieli możliwość wyłączenia politycznych reklam.
Chrome będzie aktywnie zwalczać reklamy
Janusz Chustecki
Google informuje, że w połowie tego roku zaprezentuje przeglądarkę Chrome, która usuwa automatycznie z witryn reklamy, również takie pod powierzchnią których skrywa się szkodliwe oprogramowanie realizujące różnego rodzaju operacje spowalniające pracę komputera. Chodzi to przede wszystkim o tzw. „kopanie” wirtualnych walut.
Semiotyk w zespole projektowym
Artur Sikorski
Innowacyjne produkty i usługi powstają ze względu na określone znaczenia, które marka chce komunikować. Dlatego do zespołów projektowych coraz częściej zatrudnia się semiotyków. Ich rolą jest zadbanie, by projektowane rozwiązania były czytelne dla ich odbiorców na gruncie ich doświadczeń kulturowych.
Google wydaje stanowczą wojnę reklamom
Janusz Chustecki
Korporacja zamierza z całą mocą zwalczać reklamy, szczególnie te, którym nadał przymiotnik "destrukcyjne". Zapowiada, że mechanizmy rugujące je ze stron będą wkrótce wspierać nie tylko przeglądarki uruchamiane w USA i w Europie, ale i na pozostałych kontynentach.
Facebook będzie jednak prezentować użytkownikom reklamy biorące pod uwagę ich lokalizację
Janusz Chustecki
Jak donosi serwis Gizmodo, Facebook zmienił zasady dotyczące zbierania danych pozwalających jego serwerom lokalizować użytkowników, które są następnie wykorzystywane do celów reklamowych.
Firefox będzie automatycznie blokować technologie śledzące wyświetlane treści oraz użytkowników
Janusz Chustecki
Mozilla poinformowała pod koniec zeszłego tygodnia, że jej przeglądarki Firefox zaczną wkrótce automatycznie blokować technologie śledzące wyświetlane reklamy oraz samych użytkowników, które powodują iż czas ładowania się stron znacznie się wydłuża.
Cisco wycofuje z serwisu Youtube swoje reklamy
Janusz Chustecki
Firma Cisco poinformowała na swoim blogu w środę zeszłego tygodnia, że zdecydowała się wycofać z serwisu Youtube reklamujące ją i jej wyroby treści. Jak argumentuje Karen Walker (zarządzająca w Cisco działem marketing), korporacja zdecydowała na tak radykalny krok chcąc uniknąć sytuacji podważających zaufanie do jej marki.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
5
...
11
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »