SKUTECZNA SPRZEDAŻ ONLINE
DZIĘKI NOWYM TECHNOLOGIOM 

E-commerce Standard to konferencja z najdłuższą,15-letnią tradycją na rynku poświęcona skutecznej sprzedaży produktów i usług przez Internet. To jedno z ważniejszych wydarzeń na polskim rynku oraz unikalna przestrzeń do czerpania inspiracji. Program konferencji jest gwarancją intensywnej wymiany doświadczeń i poznania wielu perspektyw. W gronie prelegentów gościmy przedstawicieli dużych i średnich firm, którzy podzielą się najlepszymi praktykami w trakcie prezentacji. Po raz pierwszy w historii naszej konferencji odbędzie się ona w całości w wersji wirtualnej.

Na program wydarzenia składać się będą inspirujące prezentacje prelegentów na żywo w formie online na temat wykorzystania nowych technologii w prężnie rozwijającym się rynku e-commerce. Nie zabraknie wywiadów LIVE, konkursów z nagrodami, stref z czatami eksperckimi i dużej dawki wiedzy od najlepszych praktyków, a wszystko to w zupełnie nowej interaktywnej odsłonie. Przekuj nowe technologie sprzedaży w standard Twojej organizacji!

WŚRÓD PIERWSZYCH PRELEGENTÓW M.IN.: 

Wirginia Gruszczyńska

Marketing & E-commerce Manager Poland, Kappahl

Aleksandra Korczyńska

Director of Marketing, GetResponse

Mateusz Łukianiuk

Managing Director E-commerce, Ringier Axel Springer Polska

Zbigniew Nowicki

Co-Managing Director - Bluerank, Przewodniczący Rady Izby Gospodarki Elektronicznej

Robert Paszkiewicz

VP, Central and Eastern Europe, OVHcloud

Karol Zych

E-commerce Manager, Calzedonia Group

KONFERENCJĘ POPROWADZI:

Jarosław Kuźniar

Dziennikarz, wykładowca, CEO, Kuźniar Media

WŚRÓD PIERWSZYCH TEMATÓW KONFERENCJI M.IN.:

10 trendów w e-commerce dzisiaj i jutro.

Zbigniew Nowicki - Co-Managing Director - Bluerank, Przewodniczący Rady Izby Gospodarki Elektronicznej

E-commerce podlega ciągłej ewolucji i zmianom. Dlatego ważne jest, aby być na bieżąco z trendami. Na podstawie dwóch najnowszych raportów rynkowych Izby Gospodarki Elektronicznej opowiem o dziesięciu ważnych zjawiskach, które kształtują e-commerce dzisiaj i będą kształtować e-commerce jutro. Porozmawiamy między innymi o silver commerce, nostalgii do tradycyjnych zakupów, znaczeniu opinii i rekomendacji, przewadze wygodnie nad tanio oraz wzroście zamówień transgranicznych.

Voice & visual search - nowe skuteczne formy sprzedaży czy wymysł marketerów?

Mateusz Łukianiuk - Managing Director E-commerce, Ringier Axel Springer Polska

V&V – visual & voice search i wzrost ich znaczenia to wynik rosnącego udziału wyszukiwań na urządzeniach mobilnych. Pandemia akcelerująca rozwój e-commerce oraz wzrost mobilności społeczeństwa bezpośrednio wpływają na zmiany zachowań użytkowników w sieci. Potwierdza to raport „E-commerce w Polsce 2020” wskazując, że już 69% respondentów deklaruje nie tylko wyszukiwanie, ale dokonywanie zakupów przy użyciu smartfona. Użytkownicy Internetu – ci doświadczeni oraz ci całkiem nowi oczekują prostych i funkcjonalnych rozwiązań wyszukując interesujących ich treści i produktów. Czy wyszukiwanie tekstowe odejdzie do lamusa? Jaki wpływ na precyzyjność wyszukań i samą sprzedaż ma V&V? Odpowiedzi na te i inne pytania uczestnicy usłyszą podczas prelekcji.

Social Commerce – potencjał sprzedaży w mediach społecznościowych i jego dostosowanie do covidowej rzeczywistości.

Wirginia Gruszczyńska - Marketing & E-commerce Manager Poland, Kappahl

Celem prezentacji jest omówienie zagadnień związanych ze sprzedażą w mediach społecznościowych, dostosowaną do obecnych realiów rynkowych. Przedstawione detalicznie zostaną sposoby na komercyjne budowanie contentu celem wygenerowania jak najlepszych wyników sprzedaży i zasięgów. Analizie poddane zostały działania związane z lokalną optymalizacją, angażowaniem zespołu sklepów stacjonarnych w tworzeniu treści, jak również działania ukierunkowane na budowanie zaangażowania wśród obecnych i potencjalnych klientów.

O rosnącym udziale mobile na rynku e-commerce. 

Karol Zych - E-commerce Manager, Calzedonia Group

Podczas prezentacji omówiony zostanie wpływ popularyzacji urządzeń mobilnych na handel internetowy i rynek reklamy, jak również penetracja smartfonów w Polsce vs. trendy trafficowe. Co więcej, uczestnicy dowiedzą się jak radzić sobie z atrybucją na różnych urządzeniach.

2021 rokiem zakupów online, ale czy do sukcesu wciąż wystarczy tylko sam sklep?

Robert Paszkiewicz - VP, Central and Eastern Europe, OVHcloud

WŚRÓD TEGOROCZNEJ TEMATYKI M. IN.:

  • Innowacyjne metody płatności – portfele elektroniczne, płatności odroczone etc. – co będzie najpopularniejszą z nich wśród klientów.
  • Social Commerce i zakupy za pośrednictwem aplikacji mobilnych
  • Zaawansowana analityka danych, AI, Big Data i Algorithmic Driven Supply & Demand – jako podstawa wzrostu biznesu i zadowolenia klientów
  • VR, AR i IoT – czy warto wprowadzać te technologie i jak mogą przysłużyć się biznesowi
  • Obecność w Marketplace jako ważny element nowoczesnej sprzedaży internetowej
  • Optymalizacja konwersji – klucz do sukcesu bez ponoszenia kosztów redesignu
  • Personalizacja przekazu – jak powinna wyglądać by była efektywna
  • Nowoczesne systemy CRM pozwalające na efektywne zarządzanie procesami sprzedaży internetowej
  • Heaadless commerce - przyszłość sprzedaży internetowej?
  • Automatyzacja - jako odpowiedź na wymagania obsługi klienta
  • Optymalizacja łańcucha dostaw - dlaczego wykorzystanie nowych technologii logistycznych jest tak ważne
  • Big Data w e-commerce - śledzenie zachowań klientów online, social listening etc.
  • Rozwiązania chmurowe - jak ich wykorzystanie pomaga nowoczesnym firmom e-commerce

ZOSTAŃ PARTNEREM  E-COMMERCE STANDARD!

Udział w roli Partnera to wyjątkowa okazja do zaprezentowania doświadczeń oraz rozwiązań usprawniających e-commerce przed decydentami odpowiedzialnymi za realizację i wdrożenia.

 

Zostań partnerem

Do udziału szczególnie zapraszamy:

  • Prezesów, Kadry Zarządzającej sklepami internetowymi oraz firm sprzedających w kanale online
  • Dyrektorów, Managerów ds. e-commerce
  • Dyrektorów, Managerów marketingu, sprzedaży, wsparcia biznesu
  • Dyrektorów, Managerów ds. rozwoju biznesu i nowych technologii
  • Project i Brand Managerów wykorzystujących kanał online w sprzedaży swoich produktów

Tak wyglądała jedna z naszych konferencji online pt. Data Driven Innovation w październiku 2020 r.:

Organizatorzy

Partnerzy merytoryczni

Patroni medialni

JESTEŚMY DO PAŃSTWA DYSPOZYCJI



Filip Walicki
Tel. 662 287 904
[email protected]

Piotr Fergin
Tel. 533 358 952
[email protected]

Agata Rydzewska
Tel. 662 287 833
[email protected]

Włodzimierz Duszyk
Tel. 662 287 870
[email protected]